Nietypowa kampania IKEA zachęca do… nasikania na reklamę

Kartka z reklamą IKEA

IKEA jest już znana z nieco niekonwencjonalnych pomysłów w kwestii promocji swojej marki. W 2017 roku, jak wszyscy dobrze pamiętamy, było dużo zamieszania z kultową niebieską torbą, a teraz…

Szwedzki gigant opublikował w jednym z magazynów dla kobiet reklamę, która zachęca kobiety do nasikania na nią. Zapytacie: po co, dlaczego? Strona z reklamą przedstawiającą łóżeczko dla niemowlaka została stworzona tak, jak test ciążowy. Jeśli dana kobieta odda mocz na wspomnianą kartkę i wynik będzie pozytywny – przyszła mama otrzyma wspomniane łóżeczko taniej o 50%.

Zobacz także: Co internauci zrobili z kultowej torby IKEA?

Reklamą zajęła się agencja Åkestam Holst, kartka na pierwszy rzut oka wygląda zwyczajnie – widzimy łóżeczko i cenę. Gdy dodamy do niej mocz kobiety w ciąży, reklama zmienia kolor i ujawnia nową cenę. Peeing on this ad may change your life. Pomysłowe, czy niesmaczne? Jak sądzicie? Poniżej znajdziecie filmik przedstawiający proces powstawania najnowszej reklamy IKEA.

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News