A$AP Rocky i PUMA zaprezentowali najnowszą kolekcję obuwia, odzieży i akcesoriów inspirowanych sportami motorowymi w specjalnym Pop-Up Shopie 4 maja w Miami.
Kolekcja A$AP ROCKY X PUMA
Wydarzenie odbyło się w salonie Fundimensions, gdzie goście mieli okazję wziąć udział w przeróżnych grach, korzystać z punktów personalizacji, spróbować BBQ i przekąsek, a także zrobić zakupy. Kolekcja obejmuje limitowaną reedycję butów OG Inhale z 2000 roku, które Rocky własnoręcznie wybrał z archiwum PUMA.
Koncepcja pop-upowa stworzona i przygotowana przez A$AP Rocky’ego zaprezentowała kolekcję w dynamicznym i zabawnym otoczeniu, podobnym do sesji zdjęciowej jego kampanii, która miała przypominać ludziom, aby nigdy nie ograniczać swojej wyobraźni ani nie tracić z oczu swoich marzeń. Jego kierunek kreatywny przesuwa granice między modą a sportem dzięki swoim projektom, wnosząc nową perspektywę do rosnącej globalnej publiczności sportów motorowych.
Kolekcja jest dostępna na PUMA.com oraz u sprzedawców na całym świecie, w tym w Nubian, SSENSE, SLAMJAM, SNS, Foot Patrol, Shinzo i CNCPTS.
O marce
PUMA jest jedną z wiodących na rynku marek sportowych, projektującą i sprzedającą obuwie, odzież oraz akcesoria. Od 75 lat nieustannie buduje reputację producenta tworzącego najlepsze produkty dla sportowców na całym świecie. W swojej ofercie marka posiada produkty w linii lifestyle i performance w kategoriach: piłka nożna, bieganie, trening, koszykówka, golf oraz sporty motorowe. Marka od lat angażuje się w ekscytujące współprace ze znanymi projektantami, przenosząc sport do kultury oraz mody ulicznej. Grupa PUMA jest właścicielem marek PUMA, Cobra Golf oraz stichd. Firma dystrybuuje swoje produkty w ponad 120 krajach, zatrudnia ponad 20 000 osób na całym świecie, a jej siedziba mieści się w Herzogenaurach w Niemczech.