#GirlPower rośnie w siłę, nie tylko w kwestii praw kobiet, ale także ich małych przyjemności. Portal PornHub po raz kolejny dostosowuje się do potrzeb kobiet, tym razem tworząc kampanię zatytułowaną Fuck Your Period.
Inspiracją do stworzenia takiej, a nie innej kampanii były badania, które wskazują, że przeżywanie orgazmów w trakcie okresu może pomóc w walce z bólami miesiączkowymi. Jest to pierwsza kampania PornHub, nastawiona w stu procentach na kobiety. Towarzyszy jej zabawna, a zarazem przekazująca ważne przesłanie animacja, stworzona przez agencję, która (o ironio) nazywa się Officer&Gentlemen.
Wideo trwa nieco ponad dwie minuty. Dyrektorem artystycznym projektu jest Vladimir Marchukov, który również jest twórcą kilku animacji razem z Yaroslav Kuryanovich, Slava Romanov, Oleg Kulinich, Aleksandr Tereshin, Anastasia Chikunova i ilustratorem Radikiem Zagidullin.
To jednak nie koniec niespodzianek. PornHub wprowadza też opcję, która umożliwia kobietom wprowadzenie do serwisu danych na temat długości swojego cyklu i otrzymania w zamian tygodnia bezpłatnego dostępu do PornHub Premium, na czas trwania okresu.
Zobacz także: Fotograf zrobił zdjęcia kobietom przed, w trakcie i po orgazmie
Chcieliśmy stworzyć kampanię, która skupi się wyłącznie na kobietach i przekaże korzyści płynące z orgazmu w trakcie miesiączki. Informacje na ten temat, zwykle skupiają się tylko na korzyściach płynących z uprawiania seksu z drugą osobą w trakcie okresu, a jak wiemy – to nie zawsze jest możliwe – wyjaśnia Alexandra Klein, menedżer PornHub.
Badania, na których została oparta kampania, zostały przeprowadzone przez badaczy z University of Virginia w 1999 roku. Wykazano wówczas, że kobiety częściej przeżywają orgazmy właśnie w trakcie okresu.
Chcemy zachęcić kobiety do praktykowania tego małego rytuału w trakcie okresu, niezależnie od tego, jakie nastawienie do tego czasu w miesiącu mają ich partnerzy – dodaje Alexandra.