Jesienna kampania Calvin Klein Jeans to odważne nawiązanie do sextingu i miłosnych trójkątów, a inspiracją dla niej miały być bieżące wydarzenia oraz współczesna młodzież.
Dyrektor marketingowy Calvina Kleina, Melisa Goldie, w wywiadzie dla WWD powiedziała, że najnowsza kolekcja firmy to pokazanie prawdy o relacjach między ludźmi w dzisiejszych czasach. Kampania ma na celu również zmusić do dyskusji na tematy związane z seksem.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Zdjęcia oraz klipy promocyjne całej akcji są utrzymane w ciemnej kolorystyce. Oglądając je, nie sposób nie zauważyć niepokoju i tajemniczości, które malują się na twarzach modeli oraz modelek. Do plakatów dołączone są także wycinki z różnych rozmów smsowych.
Najnowsza kampania Calvina Kleina prowokuje i z pewnością odniesie duży sukces. W końcu seks sprzedaje się w reklamach najlepiej.
tekst | Zuzanna Tomaszewicz