Acne Studios uruchomiło nowy program personalizacji dżinsów, pozwalający kupującym na remiksowanie ikonicznych stylów dżinsowych za pomocą symboli, liter i cyfr stworzonych przez markę. Przedstawiamy historię jeansu w Acne Studios i efekty najnowszej kampanii.
Acne Studios – denim, denim, denim
Denim jest kluczową częścią historii marki, sięgającej początków jej istnienia w 1996 roku, kiedy to dyrektor kreatywny Acne Studios, Jonny Johansson, zapoczątkował działalność marki, rozdając 100 par dżinsów artystom, twórcom i przyjaciołom domu.
Aby uczcić rozpoczęcie nowego projektu, marka zaprosiła do współpracy fotografa Thistle Browna. Na zdjęciach widać artystkę i modelkę Lily McMenamy – przywołującą ducha lat 70. i body painting. Personalizowane elementy występują w różnych odcieniach, w tym czarnym i jasnoniebieskim, w klasycznych jeansach i kurtkach Morrisa.
Niestandardowe oznaczenia są dostępne w 6 kolorach nici, od Acne Pink do Cathay Spice, a każdy element może składać się z czterech znaków, trzech liter/liczb i jednego symbolu. Zostały wybrane, aby reprezentować “miłość, pozytywność i inkluzywność”.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
Spersonalizowana oferta dżinsów Acne Studios jest już dostępna na stronie internetowej Acne Studios i w sklepach stacjonarnych. Limitowana seria 60 sztuk jeansów w pełni odzwierciedlających symbole z kampanii jest również dostępna dla miłośników marki.
Autor: Anna Ciesielska