Strona główna moda Acne Studios – nowy wymiar denimu

Acne Studios – nowy wymiar denimu

Acne Studios - nowy wymiar jeansów-hiro.pl

Acne Studios uruchomiło nowy program personalizacji dżinsów, pozwalający kupującym na remiksowanie ikonicznych stylów dżinsowych za pomocą symboli, liter i cyfr stworzonych przez markę. Przedstawiamy historię jeansu w Acne Studios i efekty najnowszej kampanii.

Acne Studios – denim, denim, denim

Denim jest kluczową częścią historii marki, sięgającej początków jej istnienia w 1996 roku, kiedy to dyrektor kreatywny Acne Studios, Jonny Johansson, zapoczątkował działalność marki, rozdając 100 par dżinsów artystom, twórcom i przyjaciołom domu.

Aby uczcić rozpoczęcie nowego projektu, marka zaprosiła do współpracy fotografa Thistle Browna. Na zdjęciach widać artystkę i modelkę Lily McMenamy – przywołującą ducha lat 70. i body painting. Personalizowane elementy występują w różnych odcieniach, w tym czarnym i jasnoniebieskim, w klasycznych jeansach i kurtkach Morrisa.

Acne Studios - nowy wymiar denimu-hiro.pl
zdjęcia: materiały prasowe

 

Acne Studios - nowy wymiar denimu-hiro.pl
zdjęcia: materiały prasowe
Acne Studios - nowy wymiar denimu-hiro.pl
zdjęcia: materiały prasowe

Niestandardowe oznaczenia są dostępne w 6 kolorach nici, od Acne Pink do Cathay Spice, a każdy element może składać się z czterech znaków, trzech liter/liczb i jednego symbolu. Zostały wybrane, aby reprezentować „miłość, pozytywność i inkluzywność”.

Acne Studios - nowy wymiar denimu-hiro.pl
zdjęcia: materiały prasowe

Spersonalizowana oferta dżinsów Acne Studios jest już dostępna na stronie internetowej Acne Studios i w sklepach stacjonarnych. Limitowana seria 60 sztuk jeansów w pełni odzwierciedlających symbole z kampanii jest również dostępna dla miłośników marki.

Autor: Anna Ciesielska

 

Zobacz też: Jacquemus powraca na jesień 2022

Jacquemus powraca na jesień 2022

Komentarze
5/5 - (1 vote)