Zdążyliśmy się już odzwyczaić od rozmachu i dynamizmu, jakie na przestrzeni lat oferowały nam pokazy mody na żywo. Po cyfrowym Fashion Weeku w Mediolanie i Paryżu, nadszedł czas na powrót do sprawdzonych praktyk – francuski dom mody Louis Vuitton i jego dyrektor kreatywny Virgil Abloh zorganizowali na żywo pokaz męskiej mody w Szanghaju. Kolekcja zawiera kreacje na sezon wiosna-lato 2021 i symbolizuje odrodzenie LV. Zwiastuje także nowy rozdział w relacji moda-ekologia.
Jak zapowiadano od czasu lipcowego Tygodnia Mody w Paryżu, męska kolekcja Louis Vuitton na sezon wiosna/lato 2021 wyruszyła na wschód, gdzie jej pierwszym przystankiem został Szanghaj. To właśnie w tym chińskim mieście zaprezentowano pierwszą z dwóch części pokazu. Kolejna odsłona show nastąpi we wrześniu, jednak zostanie zmieniona jej lokalizacja. Francuski dom mody chce tym razem postawić na stolicę Japonii – Tokio.