Czy IKEA boi się domu mody Balenciaga?

Fotografia reklamowa kolorowa. Przestawia kobietę w czerni trzymającą dużą, niebieską torbę. Na uchwytach torby widać żółte napisy IKEA. Po prawej stronie u góry czarne napisy

Szwedzi raczej nie słyną z ciętego poczucia humoru, jednak IKEA pokazuje, że potrafią żartować i są w tym świetni.

O tym, że dom mody Balenciaga stworzył torbę inspirowaną kultową torbą FRAKTA, z koncernu IKEA – Balenciaga stworzył torbę przypominającą Fraktę z IKEA – pisaliśmy już wcześniej.

Długo nie trzeba było czekać na odpowiedź ze strony koncernu. IKEA, z pomocą szwedzkiej agencji kreatywnej ACNE, stworzyła grafikę, która w łatwy sposób pozwala odróżnić oryginał od podróbki. Dzięki tej reklamie już nigdy nie dasz się nabrać i będziesz mieć stuprocentową pewność, że kupujesz oryginalną FRAKTĘ. Dzięki IKEA.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Fotografia reklamowa ukazująca dużą niebieską torbę. Na uchwytach widać żłóte napisy IKEA. Nad torbą znajduje się czarny napis "How to identify an original IKEA FRAKTA bag". Pod spodem czarne napisy "

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News