Balenciaga, znana z niejednokrotnie kontrowersyjnych kolekcji, a także licznych kolaboracji wychodzących poza ramy mody, przedstawia swoje drugie oblicze. Przy współpracy ze Sky High Farm Workwear, stworzyła charytatywną kolekcję, której 100% wpływów zostanie przeznaczone na program Sky High Farm “food access”. Przedstawiamy efekty współpracy.
Sky High Farm Workwear i Balenciaga – historia
Współpraca z Balenciagą to czwarta kolekcja w ramach charytatywnej współpracy Sky High Farm Workwear. W 2021 roku, przy wsparciu Dover Street Market, marka współpracowała z ponad 20 artystami, a na początku tego roku połączyła siły z Comme des Garçons SHIRT i Converse.
Sky High Farm, założona przez artystę Dana Colena, ma za cel poprawę dostępu do świeżej żywności dla tych, którzy jej potrzebują. Zbiera fundusze, które pomogą w realizacji tej misji, niejednokrotnie sięgając do branży mody, aby nawiązać charytatywne partnerstwa. Najnowsza z nich to współpraca z Balenciaga, która korzystając ze swoich archiwów, stworzyła specjalne dżinsowe koszule i kurtki, aby wspomóc misję Colena i Sky High.
Sky High Farm Workwear i Balenciaga – kolekcja
Koszula jest wykonana z czarnego denimu, natomiast kurtka z białego. Zostały także uzupełnione o delikatne tłoczenie. Na każdej z nich umieszczono zdjęcie autorstwa Ryana McGinley’a, przedstawiające zwierzęta ze Sky High Farm – świnię, koguta lub jagnię – nadrukowaną na plecach oraz haftowany napis Sky High Farm Workwear. Wewnątrz ubrań znajdziemy metkę Balenciaga/Sky High Farm oraz krótki opis misji.
Kolekcja Sky High Farm Workwear x Balenciaga pojawi się wyłącznie w sklepie internetowym i punktach sprzedaży detalicznej Dover Street Market od 12 września. Ceny wahają się od 550 do 850 dolarów.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.