Czy IKEA boi się domu mody Balenciaga?

Fotografia reklamowa kolorowa. Przestawia kobietę w czerni trzymającą dużą, niebieską torbę. Na uchwytach torby widać żółte napisy IKEA. Po prawej stronie u góry czarne napisy "Get the original just for 0,99$"

Szwedzi raczej nie słyną z ciętego poczucia humoru, jednak IKEA pokazuje, że potrafią żartować i są w tym świetni.

O tym, że dom mody Balenciaga stworzył torbę inspirowaną kultową torbą FRAKTA, z koncernu IKEA – Balenciaga stworzył torbę przypominającą Fraktę z IKEA – pisaliśmy już wcześniej.

Długo nie trzeba było czekać na odpowiedź ze strony koncernu. IKEA, z pomocą szwedzkiej agencji kreatywnej ACNE, stworzyła grafikę, która w łatwy sposób pozwala odróżnić oryginał od podróbki. Dzięki tej reklamie już nigdy nie dasz się nabrać i będziesz mieć stuprocentową pewność, że kupujesz oryginalną FRAKTĘ. Dzięki IKEA.

Super oferta NIKE

JD Sports wchodzi do Polski i kusi ofertami na produkty NIKE. Link w artykule.

Fotografia reklamowa ukazująca dużą niebieską torbę. Na uchwytach widać żłóte napisy IKEA. Nad torbą znajduje się czarny napis "How to identify an original IKEA FRAKTA bag". Pod spodem czarne napisy "

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News