Poprzednia współpraca Gucci z adidasem sprawiła, że o markach zrobiło się jeszcze głośniej. Od tego czasu Gucci podwoiło swoje wysiłki w zakresie przyciągających uwagę kolekcji, zapowiadając kolekcję Harry’ego Stylesa “HA HA HA” czy kampanię z Billie Eilish na czele. Przedstawiamy efekty najnowszej współpracy między włoskim domem mody, a niemieckim gigantem.
Gucci x adidas – kolekcja
Zadebiutowała podczas Milan Fashion Week na jesień 2022 roku, kolekcja “Exquisite” łączy włoską tradycję ze sportowym podtekstem, mieszając ze sobą klasyczne formy ze współczesnym twistem.
Wśród stylizacji króluje sztuczne futro, nabijane ćwiekami, mieniącymi się kryształami, tiulem i koronką. Elementy adidas zostały natomiast wykonane z moheru i jedwabiu, rozbudowując wizerunek marki sportowej z miłością i fascynacją Alessandra Michele do ekstremów luksusu.
Warta 17.500 dolarów suknia w kolorze kości słoniowej, emanuje wręcz królewską realnością. Od falbaniastego kołnierza po balonowe rękawy, sięgająca podłogi suknia, skupia się na logo adidas Trefoil, które znajduje się w gorsetowej opasce. Mimo, że jest to odzież damska, nadaje ton pozostałym elementom kolekcji. Na przykład odwracalny gorset łączy w sobie oba znaki firmowe domu, a tradycyjne elementy, takie jak krata księcia Walii, przenikają do dwurzędowej marynarki i dopasowanych spodni typu culottes.
Zestawy do joggingu wykonano z kremowej dzianiny moherowej. Dzianinowe kaptury i berety uzupełniono o logo adidas, a wiodący element męskiej garderoby – peleryna z wełny ishearling o wartości 13.800 USD – kontynuuje królewską, niemalże renesansową stylizację. Męskie buty podtrzymują tą nietypową narrację – połączono ostatecznie obuwie na obcasie ze sportowymi sznurowadłami i legendarnymi już trzema paskami.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
Ubrania i akcesoria dostępne są online, a także w butikach Gucci na całym świecie.