Tommy Hilfiger postanowił przełamać stereotypy, zatrudniając w najnowszej kampanii osoby niepełnosprawne. Kampania może być dla niektórych szokująca, ale czy nie jest to duży krok w stronę równości w świecie mody?
Najnowsza kolekcja to Spring Adaptive Collection, dedykowana osobom niepełnosprawnym. Co to znaczy? To już trzecia kolekcja stworzona specjalnie z myślą o osobach, dla których standardowe ubrania nie stanowią najwygodniejszego rozwiązania. Pierwsza powstała w 2016 roku i była przeznaczona dla dzieci.
Tym razem Hilfiger stworzył kolekcję zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. Znajdziemy tu sukienki, spodnie, kurtki, spódnice i szorty. Z pozoru kolekcja wygląda zwyczajnie i wpisuje się w styl TH, jednak zawiera kilka przydatnych osobom niepełnosprawnym modyfikacji, jak magnetyczne guziki, regulowane obszycia, rzepy i inne ułatwienia.
Mamy nadzieję, że inne marki pójdą w ślady Hilfigera i rozszerzą swoją działalność, pamiętając o tym, że moda nie jest przeznaczona wyłącznie dla pełnosprawnych.