TikTok dogania konkurencję. Platforma dla biznesu

back to business
fot: Pixabay

TikTok otworzył nową samoobsługową platformę reklamową dla małych firm. Działanie ma na celu zwiększyć potencjalną liczbę klientów i wesprzeć marki podczas globalnej pandemii SARS-CoV-19, zwanego potocznie koronawirusem. Aktualnie usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników na całym świecie. Ten perspektywiczny potencjał dostrzega coraz więcej producentów chcących reklamować swoją twórczość, która dotrze do znaczącego grona odbiorców. 

TikTok for Business

To jedno z najpopularniejszych medium społecznościowych, platforma wideo, która zdecydowanie wyróżnia się na tle innych. Pasmo przedsiębiorstw zostało skazanych na porażkę równoznaczną z kryzysem pandemicznym. W efekcie, aplikacja wprowadziła program środków na reklamę, tzw. „back-to-business” w wysokości 100 milionów dolarów przeznaczonych małym firmom na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem MENA. Korporacje mają podejść do swoich produktów tak samo, jak twórcy podchodzą do swoich dzieł, czyli krótkich filmików, tzw. loops.

Taniec, rozrywka, tiktok, social media

Samoobsługowe narzędzia reklamowe 

Platforma samoobsługowa będzie wyglądała znajomo dla każdego, kto prowadził kampanie przy pomocy innych narzędzi społecznościowych. W wielu aspektach cała koncepcja przypomina funkcjonowanie Facebook Ad Managera, która ułatwi nawigację specjalistom. Kreatywne narzędzia umożliwią marketerom wykorzystanie potencjału aplikacji w 100%.

Wśród wirtualnych pomocników utrwalających i wspierających zaplecze wykonywanej pracy znajdziemy:

  • TikTok AdStudio, którego celem jest pomóc markom w reprezentowaniu autentycznych twarzy.
  • TikTok Ads Manager, który został zaprojektowany w tak odpowiedni sposób, aby jakikolwiek laik nie miał problemu z programem. Jego głównym zadaniem jest kontrola wydatków firmy.
  • Inteligentny target, który umożliwia odbiorcom wyszukiwanie nowych, ciekawych i dotąd nieznanych firm.
  • Konta biznesowe będą w posiadaniu dodatkowych narzędzi w zakresie analizy wyników i współpracy z klientami.

Zarobek. statystyki, tiktok

Wśród licznych zasobów pojawia się również wachlarz pomysłowych szablonów wideo i narzędzi do automatycznej edycji. Dzięki nowym ideom zapoczątkowanie biznesu i sposobu na życie w obecnej chwili wydaje się łatwą i szybką alternatywą na zarobek. Kluczem do sukcesu staje się TikTok.

Zobacz też: Poradnik – Jak rozpocząć swoją tiktokową działalność?

Bezpieczeństwo młodzieży

Platforma rozrywki i biznesu z coraz większą siłą angażuje się w bezpieczeństwo swoich odbiorców. Rezultatem działań, których podjęła się aplikacja są nowe, zaostrzone opcje prywatności, dotyczące kont dzieci w wieku od 13-15 lat. Domyślne uniemożliwienie komentowania filmików przez nieznajomych użytkowników to jedna z reguł, które pojawiły się w aplikacji od stycznia. TikTok wyłączył również możliwość wysyłania bezpośrednich wiadomości do osób poniżej 16 roku życia. Oprócz wprowadzenia licznych funkcji bezpieczeństwa młodzieży w sieci, w celu promowania wzajemnej życzliwości użytkownicy uzyskają dostęp do dwóch kolejnych opcji – tym razem związanych z komentarzami i nieodpowiednią dyskusją pod filmikami, w znacznym stopniu szerzącej hejt.

Szacunek

Narzędzia kontrolujące komentarze

Jedną z pozycji będzie możliwość filtrowania komentarzy dla osób powyżej 16 roku życia. Taki proceder ułatwi nie tylko wyszukiwanie niestosownych i obraźliwych treści, ale również zapewni własny wybór, który stanie się decydującym krokiem, które komentarze nie będą wyświetlane, do momentu ich zatwierdzenia przez twórcę.

Narzędzia „podpowiedzi”

Inicjatywą TikToka jest zachęcenie ludzi do dyskusji opartej na własnym poszanowaniu. W następstwie, kolejna nowa opcja „podpowiedzi” ma przywoływać do ponownego rozważenia zamieszczenia nieprzychylnych treści, jednocześnie pozwalajac na edytowanie przed ich udostępnieniem. Budowanie relacji i wzajemnego szacunku wśród Społeczeństwa TikTokerów jest bardzo istotnym i w dalszym ciągu rozwijanym mechanizmem.

 

Autor: Sylwia Chełkowska

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News