Po raz trzeci wystartował konkurs dla młodych reżyserów, czyli wyjątkowy Papaya Young Directors! Masz pomysł na film? Śni ci się po nocach, że kręcisz obrazy? Nie może cię zabraknąć.
To jedyny w Polsce konkurs dla młodych ludzi, którzy marzą o karierze w świecie filmu i reklamy. Udział w nim, jak pokazuje doświadczenie poprzednich edycji, może być świetnym początkiem kariery zawodowej.
Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie eksplikacji reżyserskiej na podstawie materiałów przygotowanych przez team kreatywny Papaya Young Directors.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Tematem eksplikacji reżyserskich są produkty sponsorów konkursu. Sponsorami tegorocznej edycji konkursu są marki: H&M, Allegro, O2, Play, Rossmann i Link4.
Najlepsze spośród nadesłanych propozycji znajdą się w finałowej 20 i zostaną zrealizowane. Finaliści zostaną też zaproszeni na warsztaty filmowe z twórcami filmowymi (m.in. Jankiem Komasą, Arkiem Tomiakiem, Michałem Dąbalem).
Konkurs, organizowany od trzech lat, stał się najważniejszym wydarzeniem dla młodych filmowców, wspieranym przez prestiżowych sponsorów oraz wybitnych przedstawicieli środowiska filmowego i reklamowego. W jury konkursu zasiadają autorytety filmowe i przedstawiciele uznanych agencji reklamowych.
W konkursie mogą uczestniczyć wszyscy, którzy ukończyli 18 lat i nie przekroczyli 35. Pula nagród wynosi 45 tysięcy złotych. Konkurs trwa od 1 marca, na zgłoszenia eksplikacji reżyserskich czekamy do 24 marca.
Szczegółowe informacje, materiały do pobrania: www.papayayoungdirectors.com