III edycja KONKURSU PAPAYA YOUNG DIRECTORS

Po raz trzeci wystartował konkurs dla młodych reżyserów, czyli wyjątkowy Papaya Young Directors! Masz pomysł na film? Śni ci się po nocach, że kręcisz obrazy? Nie może cię zabraknąć.

To jedyny w Polsce konkurs dla młodych ludzi, którzy marzą o karierze w świecie filmu i reklamy. Udział w nim, jak pokazuje doświadczenie poprzednich edycji, może być świetnym początkiem kariery zawodowej.

Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie eksplikacji reżyserskiej na podstawie materiałów przygotowanych przez team kreatywny Papaya Young Directors.


Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍

Tematem eksplikacji reżyserskich są produkty sponsorów konkursu. Sponsorami tegorocznej edycji konkursu są marki: H&M, Allegro, O2, Play, Rossmann i Link4.

Najlepsze spośród nadesłanych propozycji znajdą się w finałowej 20 i zostaną zrealizowane. Finaliści zostaną też zaproszeni na warsztaty filmowe z twórcami filmowymi (m.in. Jankiem Komasą, Arkiem Tomiakiem, Michałem Dąbalem).

Konkurs, organizowany od trzech lat, stał się najważniejszym wydarzeniem dla młodych filmowców, wspieranym przez prestiżowych sponsorów oraz wybitnych przedstawicieli środowiska filmowego i reklamowego. W jury konkursu zasiadają autorytety filmowe i przedstawiciele uznanych agencji reklamowych.

W konkursie mogą uczestniczyć wszyscy, którzy ukończyli 18 lat i nie przekroczyli 35. Pula nagród wynosi 45 tysięcy złotych. Konkurs trwa od 1 marca, na zgłoszenia eksplikacji reżyserskich czekamy do 24 marca.

Szczegółowe informacje, materiały do pobrania: www.papayayoungdirectors.com

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News