BOSS EYEWEAR kolekcja wiosna – lato 2024

Matteo Berrettini i Suki Waterhouse w okularach BOSS EYEWEAR
Matteo Berrettini i Suki Waterhouse

Grupa Safilo i BOSS prezentują kolekcję okularów przeciwsłonecznych na wiosnę – lato 2024. Inspirująca kampania #BeYourOwnBOSS celebruje życie prowadzone według własnych zasad, emanujące pewnością siebie, stylem oraz odważnym spojrzeniem w przyszłość. W centrum uwagi staje niezależność – podkreślając, że to Ty jesteś główną siłą kierującą swoimi wyborami. Przekonanie, że możesz być własnym szefem, odzwierciedla ducha hasła „Be Your Own BOSS”.

BOSS Eyewear

Na sezon wiosna/lato 2024, kolekcja z dumą prezentuje trzech wyjątkowych ambasadorów: brytyjską piosenkarkę i aktorkę Suki Waterhouse, włoskiego tenisistę Matteo Berrettiniego oraz południowokoreańskiego aktora Lee Minho. W najnowszej kampanii każda z tych utalentowanych osobowości wyrusza w malowniczą podróż przez labirynt, opuszczając cień by wkroczyć w blask światła – symbolicznie przedstawiając, jak przełomowe mogą być nasze życiowe decyzje.

Matteo Berrettini w okularach BOSS EYEWEAR
Matteo Berrettini

 

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


 

W tym sezonie marka poszerza swoją gamę okularów zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, prezentując nowe modele okularów przeciwsłonecznych oraz oprawek optycznych o unikalnych wzorach. Oprawki wykonane są z lekkiego Acetate Renew, a soczewki z ekologicznego nylonu lub Tritan™ Renew, wysokiej jakości tworzywa sztucznego z recyklingu. Modele dostępne są w jednolitych kolorach lub odcieniach havana, a ich wyjątkowy design uzupełniają charakterystyczne metalowe zdobienia w postaci ikonicznych pasków BOSS.

Suki Waterhouse w okularach BOSS EYEWEAR
Suki Waterhouse

SAFILO GROUP

Założona w 1934 roku w regionie Wenecji we Włoszech, grupa Safilo to jedna z kluczowych firm w branży okularowej, specjalizująca się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji oprawek korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, okularów outdoorowych, gogli i kasków. Grupa projektuje i produkuje swoje kolekcje, łącząc innowacje stylistyczne, techniczne i przemysłowe z wysoką jakością i rzemieślniczym kunsztem.

Dzięki rozległej obecności na rynku globalnym model biznesowy Safilo pozwala na ścisłe monitorowanie całego łańcucha produkcji i dystrybucji. Od badań i rozwoju prowadzonych w pięciu prestiżowych studiach projektowych zlokalizowanych w Padwie, Mediolanie, Nowym Jorku, Hongkongu i Portland, po zakłady produkcyjne należące do firmy i sieć partnerskich producentów, Safilo Group dba o to, aby każdy produkt zapewniał idealne dopasowanie i spełniał najwyższe standardy jakości.

W portfolio grupy Safilo znajdują się marki własne, takie jak Carrera, Polaroid, Smith, Blenders, Privé Revaux i Seventh Street. Marki licencyjne to m.in.: Banana Republic, BOSS, Carolina Herrera, Dsquared2, Etro, Eyewear by David Beckham, Fossil, havaianas, HUGO, Isabel Marant, Juicy Couture, Kate Spade New York, Levi’s, Liz Claiborne, Love Moschino, Marc Jacobs, Missoni, M Missoni, Moschino, Pierre Cardin, PORTS, rag&bone, Stuart Weitzman, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans i Under Armour.

BOSS & HUGO BOSS

BOSS został stworzony dla odważnych, samodzielnych indywidualistów, którzy prowadzą życie według własnych zasad, z pasją, stylem i celem. Kolekcje oferują nowoczesne wzornictwo dla tych, którzy całkowicie i bezkompromisowo akceptują zasadę „Be Your Own BOSS”.

Lee Minho w okularach BOSS EYEWEAR
Lee Minho

Dziedzictwo marki obejmuje krawiectwo, odzież formalną, ubrania casual, dżinsy, modę sportową oraz akcesoria, spełniające potrzeby wymagającego konsumenta. Perfumy, okulary, zegarki i odzież dziecięca doskonałe uzupełniają ofertę marki. Świat BOSS-a można poznać, odwiedzając ponad 400 sklepów na całym świecie.

Okulary przeciwsłoneczne BOSS Eyewear

To kluczowa marka w portfolio HUGO BOSS, jednej z wiodących firm na rynku odzieżowym premium na świecie. Grupa oferuje swoje kolekcje w 132 krajach w około 7 400 punktach sprzedaży stacjonarnej, a także online w 70 krajach.

Zobacz też: Kim Petras zagra w Warszawie w ramach Feed The Beast Tour

Kim Petras zagra w Warszawie w ramach Feed The Beast Tour

2,5/5 - (6 votes)

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News