Jeśli cofniecie się pamięcią do 2008 roku, być może przypomnicie sobie podobny projekt, stworzony przez WWF.
Zainicjowana ponad dekadę temu kampania nosiła nazwę Japan – Population by Pixel i została stworzona przez WFF wraz z agencją Hakuhodo C&D z Tokio. Teraz, za sprawą jednego z użytkowników reddit, powstała podobna inicjatywa. Zainspirowany kampanią WWF JJSmooth44 postanowił kontynuować projekt, skupiając się na zagrożonych wyginięciem gatunkach.
Idea projektu jest prosta – zdjęcia, które zobaczycie są bardziej lub mniej rozpikselizowane, w zależności od tego, ile osobników danego gatunku znajduje się jeszcze na Ziemi. Liczba pikseli odpowiada dokładnie liczbie zwierząt, którego reprezentant znajduje się na fotografii.
Faworyty. Ulubienice krytyków i publiczności. Mają na koncie platynowe płyty, pierwsze miejsca na listach przebojów, maksymalne noty w opiniotwórczej prasie. Pop dawno nie był tak sfeminizowany,...