Jak biznes modowy zmienia się pod wpływem nowych technologii? Czy marki technologiczne zabijają modę? Dlaczego moda zrównoważona jest przyszłością branży? Oraz jak marki luksusowe sprzedają modę w dobie millenialsów i globalizacji?
Na te wszystkie pytania poznamy odpowiedzi już 14 czerwca, o godzinie 19:00 w Google for Startups w Warszawie. Przyszłość biznesu modowego – o tym będzie można usłyszeć podczas najbliższego GGC Fash&Tech. Bo cóż można lepszego robić w piątek wieczorem, jeśli nie rozwijać swoją wiedzę? Nic! A najlepiej robić to w trakcie #ggcmeetup-u – cyklu spotkań, którym patronujemy już od wielu lat!
W trakcie wydarzenia czekają nas 3 pełnowymiarowe prelekcje, które przeprowadzą:
- Kasia Gola – założycielka GeekGoesChic (organizatora wydarzenia) – opowie o tym, gdzie szukać postępu w modzie i jak branża technologiczna wkracza w świat mody (prelekcja po angielsku);
- Ola Bąkowska – OlaBakowska.com – przeanalizuje biznesowy sens tworzenia mody zrównoważonej (prelekcja po angielsku);
- Aleksandra Sapieja – VITKAC – opowie o digitalowej sprzedaży ubrań luksusowych (prelekcja po polsku);.
Po bloku prezentacji odbędzie się Pitching Night, podczas którego startupy modowe na różnym etapie rozwoju zaprezentują swoje pomysły i produkty. Uczestnicy GGC Fash&Tech będą mieli możliwość sprawdzić się w roli mentorów.
Wystąpią:
- Tomasz Runowicz – WearFits;
- Dagmara Kiraga oraz Patrycja Stefanek – grająca bluza;
- Magda Budzik – Modsly;
- Kornelia Warecka oraz Natalia Szukała – ecommerce dla influencerów.
Wydarzenie jest darmowe, należy się jednak zarejestrować – formularz rejestracyjny znajdziecie tutaj. Warto śledzić także wydarzenie na Facebooku.
https://www.instagram.com/p/ByU-uragDNy/