Snoop Dogg jednak nie rzuca jarania, tylko reklamuje bezdymne paleniska

snoop dogg

Kiedy Snoop Dogg poinformował na swoich socialach, że rzuca jaranie, internet oszalał – można powiedzieć wręcz, że stanął na głowie. Jak się okazało, mamy do czynienia z wybitną kampanią marketingową… bezdymnych palenisk.

Oznacza to, że Snoop Dogg nie rezygnuje z regularnego jarania blantów.

I’m giving up smoke

Kilka dni temu Snoop Dogg opublikował na swoich mediach społecznościowych grafikę przedstawiającą jego czarno-białe zdjęcie oraz poważnie brzmiącą informację na temat tego, że po wielu rozmowach z rodziną decyduje się na rzucenie palenia. Wszyscy odebrali to oczywiście jako deklarację dotyczącą rezygnacji z marihuany, co byłoby dziwne, biorąc pod uwagę cały image artysty.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


snoop dogg

Daliśmy się złapać również my, informując o jego odważnej decyzji. Zastanawialiśmy się jednak, czy nie jest to jakiś eksperyment społeczny albo coś w tym rodzaju. Odpowiedź przyszła szybciej niż się spodziewaliśmy.

Bezczelna reklama

Jak się okazało, to nie była deklaracja dotycząca zielska, a… palenia ognisk. Snoop Dogg opublikował na swoich socialach materiały reklamowe Solo Stove, a więc firmy produkującej bezdymne paleniska. W 30-sekundowej reklamie raper mówi, że uwielbia rodzinne ogniska, ale denerwuje go ilość dymu. Dlatego jest podekscytowany, mogąc nawiązać współpracę z Solo Stove.

snoop dogg reklama

Słyszeliście w ostatnim czasie o wybitniejszej kampanii marketingowej?

Zobacz także: Nowy film z Jakubem Gierszałem

„Vamos a la playa” – nowy film z Jakubem Gierszałem

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News