PRO8L3M. TEST DRIV3, czyli przedpremierowy odsłuch i multimedialna podróż do rzeczywistości Art Brut 2

okładka płonące bmw

PRO8L3M to specjaliści od podróży w czasie. Ich projekty wykraczają daleko poza schemat myślenia o rapie jako sposobie na płytki lans. Podczas TEST DRIV3 będziemy mieć unikalną okazję do przedpremierowego odsłuchu materiału z „Art Brut 2”.

Jeszcze przed premierą słuchacze będą mieli okazję do wcześniejszego doświadczenia „Art Brut 2” w formie znacznie szerszej niż tylko muzyczna. Poprzednia OUTPOST – IN5TALAC7A przeniosła nas do roku 2050 i pokazała rozwinięty świat, w którym wszystko mogło okazać się generowaną przez symulatory rzeczywistością. Teraz, już 20, 21, 22 lutego PRO8L3M przedpremierowo zaserwuje słuchaczom możliwość wejścia w świat „Art Brut 2”.

Zapowiedź brzmi: Cztery koła, trzy paski i podróż, w której czasie nie da się zapomnieć. Wspomnienia z dorastania w dzikim kapitalizmie i totalnym oderwaniu od współczesnych technologii oraz duch lat 90. zderzą się z tym, co oferuje najnowsza technologia. TEST DRIV3 to jedyna jazda próbna na materiale „Art Brut 2”. Bilety są już dostępne w sprzedaży na platformie Going.

PRO8L3M – TEST DRIV3 – terminy:

  • 20.02 – czwartek, godziny 17:00, 19:00, 21:00
  • 21.02 – piątek, godziny 17:00, 19:00, 21:00
  • 22.02 – sobota, godziny 15:00, 17:00, 19:00, 21:00

Lokalizacja: GLOBAL EXPO Modlińska 6D

Bilety dostępne w sprzedaży na platformie Going: https://artbrut2.pl/?rev=1

Ceny biletów: 50 PLN 

Facebooku: https://www.facebook.com/events/469921363960745/

Za stworzenie TEST DRIV3 odpowiadają wspólnie z duetem PRO8L3M: MELT – studio kreatywne, tworzące immersyjne doświadczenia; OUTRAGE – agencja zajmująca się kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów na pograniczu muzyki i rozrywki oraz REVOLUME – agencja odpowiadająca za produkcję największych wydarzeń muzycznych i tras koncertowych. Partnerem projektu jest adidas Originals, który w tym roku obchodzi 50-lecie tego kultowego dla epoki lat 90. modelu butów.

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera