OFF Festival – Artur Rojek ujawnia line-up w psychodelicznym spocie Przybywajcie!

OFF Festival - Artur Rojek ujawnia line-up w psychodelicznym spocie Przybywajcie!

Umiłowani, bla bla bla. Artur Rojek ogłasza line-up OFF Festivalu w szczególnie uduchowionym spocie, który nawiązuje do rzeczywistości i może urazić uczucia religijne setek milinów Polaków, ale nie nas i nie was. “Nie robimy tego dla Instagrama, tylko dla prawdziwych przeżyć” – mówi założyciel i dyrektor artystyczny festiwalu. Przesłanie przyszłorocznej, 15-ej edycji OFF Festivalu Katowice chwyta za serca mieszkańców ziemi:

Porzućcie codzienność, wyrzeknijcie się ciszy, zatraćcie się w muzyce

W Katowicach zagrają: Metronomy, Rina Sawayama, Molchat Doma, Q, Altin Gün, Dry Cleaning i DJ Seinfeld. OFF Festival Katowice 2022 odbędzie się w dniach 5-7 sierpnia 2022. Sprzedaż biletów trwa.

– Bardzo szanujemy naszych fanów dlatego co roku staramy się zapewnić im taki program, żeby wyjeżdżając z OFF-a czuli się duchowo nakarmieni i zainspirowani. Przyszłoroczna edycja jest dla nas wyjątkowa, po pierwsze dlatego, że jest jubileuszowa, a po drugie dlatego, że wracamy po czy też w trakcie pandemii. Chcemy, żeby uczestnicy festiwalu poczuli się tak jak kiedyś w najlepszym sklepie z płytami, czy jakby teraz trafili na playlistę, której nie chcą przestać słuchać. Staramy się, żeby poza muzyką na tej playliście znalazły się też inne doświadczenia i doznania. Dlatego będziemy rozszerzać naszą ofertę literacką, a sam festiwal tak jak zawsze będzie bardzo ekologiczny. – mówi Artur Rojek, założyciel i dyrektor artystyczny festiwalu.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


 OFF Festival Katowice od 15 lat stawia na różnorodność. Wydarzenie ma na celu zapewnienie uczestnikom doświadczeń daleko wychodzących poza definicję dobrej zabawy.

Nie robimy OFF-a dla Instagrama tylko dla prawdziwych przeżyć. Dlatego w kampanii promującej naszą imprezę wcieliłem się w rolę szalonego guru, również w komentarzu do rzeczywistości – tej offline i online. Dzisiaj wiele osób do nas mówi z małych, średnich dużych ekranów. Ja mówię: przybywajcie na OFF-a. Tu jest muzyka i my jesteśmy o muzyce – kontynuuje Rojek.

 

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News