Kolekcja Mugler w HM. Czym może nas zaskoczyć?

Kolekcja Mugler H&M
fot. Instagram @hm

Najnowsza kolekcja domu mody Mugler w HM nie jest pierwszą taką współpracą ze znanej sieciówki. Od prawie 20 lat ta odzieżowa marka zaprasza znanych projektantów oraz znane projektantki do współpracy. Takie kolekcje cieszą się ogromną popularnością, a klienci wykupują je ekspresowo. Z czego wynika taka popularność kolekcji z projektantami?

Ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Casey Cadwallader będą dostępne w wybranych sklepach stacjonarnych H&M i online od 11 maja.

Thierry Mugler i jego modowe inspiracje

Thierry Mugler założył swój dom mody w latach 70. Szybko zyskał rozgłos, dzięki awangardowemu, architektonicznemu, hiperkobiecemu i teatralnemu podejściu do high fashion. Był jednym z pierwszych projektantów, który stawiał na reprezentację różnorodnych modelek i modeli w swoich pokazach.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Thierry Mugler od końca lat 70. tworzył ikoniczne kolekcje, które wyróżniały futurystyczne fasony. Projekty Muglera zawsze były bardzo teatralne i nieco przerysowane. Dom mody Muglera wyróżniają kobiece kroje, które podkreślone gorsetami i wysokimi obcasami, łączyły w sobie klasykę i wizjonerstwo.

Jaka będzie kolekcja Muglera w HM?

Ubrania zaprojektowane przez Cadwallader wyrażają dynamiczną estetykę Muglera, ale także nawiązują do bogatej przeszłości tego domu mody. Wypełniona ciałopozytywnymi elementami i kultowymi krojami, kolekcja Muglera to marzenie każdego fana mody. Kolekcja czerpie z przeszłości i przekłada klasyczne modele na nowoczesny język, pozostając wiernym idei płynności płci i niepohamowanej pewności siebie.

Kolekcja obejmuje wszystko, od podwiniętych dżinsów i nylonowych dżinsów po wycinane laserowo mini sukienki, sukienki z siateczki i doskonale dopasowane fasony, a także wariacje na temat kilku projektów marki z lat 80 i 90.

Powody popularności kolekcji Muglera w HM i podobnych współprac

Świat wysokiej mody coraz mocniej otwiera się na odbiorcę masowego, a sklepy sieciowe dążą do tego, aby w ich ofercie pojawiały się oryginalne i unikalne ubrania. Dla obu stron jest to bardzo korzystna sytuacja. Grupą docelową sieciówek są konsumenci, którzy obserwują świat mody i są na bieżąco ze newsami high fashion, ale nie dysponują budżetem umożliwiającym zakupy u projektantów. Dla nich możliwość kupienia ubrań znanego domu mody w przystępnej cenie jest kusząca. Jednak pomimo szumnych kampanii i prestiżowych marek, zawsze warto przyjrzeć się składom tkanin, gdyż to one stanowią wyznacznik jakości i wygody danej rzeczy. 

Ważnym elementem jest też świadomość, że t limitowana i wyjątkowa kolekcja, co zachęca klientów do szybkich zakupów. Taka strategia sprzedażowa to jeden z popularniejszych zabiegów we współczesnym świecie. Klienci sklepów sieciowych systematycznie wymieniają swoją garderobę, także każda nowość to zachęta do zapoznania się z najnowszą ofertą.

Zobacz też: https://hiro.pl/elzbieta-sadowska-womens-stories/

Elzbieta Sadowska: Women’s stories

 


Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News