Kolekcja Mugler w HM. Czym może nas zaskoczyć?

Kolekcja Mugler H&M
fot. Instagram @hm

Najnowsza kolekcja domu mody Mugler w HM nie jest pierwszą taką współpracą ze znanej sieciówki. Od prawie 20 lat ta odzieżowa marka zaprasza znanych projektantów oraz znane projektantki do współpracy. Takie kolekcje cieszą się ogromną popularnością, a klienci wykupują je ekspresowo. Z czego wynika taka popularność kolekcji z projektantami?

Ubrania i akcesoria zaprojektowane przez Casey Cadwallader będą dostępne w wybranych sklepach stacjonarnych H&M i online od 11 maja.

Thierry Mugler i jego modowe inspiracje

Thierry Mugler założył swój dom mody w latach 70. Szybko zyskał rozgłos, dzięki awangardowemu, architektonicznemu, hiperkobiecemu i teatralnemu podejściu do high fashion. Był jednym z pierwszych projektantów, który stawiał na reprezentację różnorodnych modelek i modeli w swoich pokazach.


Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍

Thierry Mugler od końca lat 70. tworzył ikoniczne kolekcje, które wyróżniały futurystyczne fasony. Projekty Muglera zawsze były bardzo teatralne i nieco przerysowane. Dom mody Muglera wyróżniają kobiece kroje, które podkreślone gorsetami i wysokimi obcasami, łączyły w sobie klasykę i wizjonerstwo.

Jaka będzie kolekcja Muglera w HM?

Ubrania zaprojektowane przez Cadwallader wyrażają dynamiczną estetykę Muglera, ale także nawiązują do bogatej przeszłości tego domu mody. Wypełniona ciałopozytywnymi elementami i kultowymi krojami, kolekcja Muglera to marzenie każdego fana mody. Kolekcja czerpie z przeszłości i przekłada klasyczne modele na nowoczesny język, pozostając wiernym idei płynności płci i niepohamowanej pewności siebie.

Kolekcja obejmuje wszystko, od podwiniętych dżinsów i nylonowych dżinsów po wycinane laserowo mini sukienki, sukienki z siateczki i doskonale dopasowane fasony, a także wariacje na temat kilku projektów marki z lat 80 i 90.

Powody popularności kolekcji Muglera w HM i podobnych współprac

Świat wysokiej mody coraz mocniej otwiera się na odbiorcę masowego, a sklepy sieciowe dążą do tego, aby w ich ofercie pojawiały się oryginalne i unikalne ubrania. Dla obu stron jest to bardzo korzystna sytuacja. Grupą docelową sieciówek są konsumenci, którzy obserwują świat mody i są na bieżąco ze newsami high fashion, ale nie dysponują budżetem umożliwiającym zakupy u projektantów. Dla nich możliwość kupienia ubrań znanego domu mody w przystępnej cenie jest kusząca. Jednak pomimo szumnych kampanii i prestiżowych marek, zawsze warto przyjrzeć się składom tkanin, gdyż to one stanowią wyznacznik jakości i wygody danej rzeczy. 

Ważnym elementem jest też świadomość, że t limitowana i wyjątkowa kolekcja, co zachęca klientów do szybkich zakupów. Taka strategia sprzedażowa to jeden z popularniejszych zabiegów we współczesnym świecie. Klienci sklepów sieciowych systematycznie wymieniają swoją garderobę, także każda nowość to zachęta do zapoznania się z najnowszą ofertą.

Zobacz też: https://hiro.pl/elzbieta-sadowska-womens-stories/

Elzbieta Sadowska: Women’s stories

 


Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News