Alexandra Wanga, amerykańskiego projektanta mody, zawsze inspirowała muzyka i popkultura. Ostatnio we współpracy z kanadyjskim wokalistą The Weeknd stworzył nową kolekcję.
Z początku cała sprawa była osnuta tajemnicą. Wang jedynie rozbudził ciekawość fanów krótką notką na Twitterze: ,,#WangXO czekajcie na dalsze informacje”.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
To nie jest pierwszy raz, kiedy The Weekend współpracuje z Wangiem. We wrześniu artysta stworzył limitowaną kolekcję z okazji 10. urodzin marki. Projekt został stworzony wraz z portalem DoSomething.org, a połowa zysków wsparła ważne kampanie społeczne. Serię koszulek i bluz z hasłem ,,Do something” reklamowali artyści, którzy według Alexandra Wanga wywarli pozytywny wpływ na młodych ludzi. Miało to na celu podniesienie świadomości w zakresie problemów społecznych. Sesja wizerunkowa składała się z 38 portretów gwiazd, a jedną z nich był właśnie The Weeknd. To nie koniec aktywnej działalności muzyka. Artysta nawiązał również współpracę z marką PAX, która wyprodukowała vaporizery grające podczas palenia przebój ,,The Hills”.
W trakcie swojej aktualnej trasy koncertowej „Beauty Behind Madness” , The Weeknd będzie miał na sobie wyłącznie ubrania z kolekcji Alexandra Wanga Menswear i WANGXO. Druga z nich to kapsułkowa kolekcja limitowana, stworzona przez piosenkarza i projektanta. Wszystkie koszulki, bluzy i buty zostały zainspirowanetekstami piosenek i grafikami ,,XO”, wytwórni płytowej założonej przez samego The Weeknd.
Ubrania już pod koniec listopada będą dostępne w sklepie internetowym Alexandra Wanga.
tekst | Agata Wojciechowska