Powstało Monopoly dla Millenialsów. Nie ma budynków, bo i tak ich na to nie stać.

Pudełko gry Monopoly

Brzmi jak żart, ale dzisiaj na pewno nie mamy w kalendarzu 1 kwietnia. Wiele wersji Monopoly już widzieliśmy, ale teraz Hasbro postanowiło pójść krok dalej, tworząc Monopoly dedykowane Millenialsom.

Millenialsi to jeden z tych tematów, na który można byłoby się rozpisywać w nieskończoność. Dorosłość nie idzie z Millenialsami w parze i do takiego cynicznego wniosku doszło Hasbro, tworząc nową edycję kultowej gry Monopoly.

Nie kupuj budynków, bo i tak cię na nie nie stać – czytamy na pudełku gry. 1:0 dla Hasbro. Zapytacie: czym się różni ta wersja gry od poprzednich? Jak już wspomnieliśmy, ta edycja gry uniemożliwia zakup budynków, znanych z klasycznego Monopoly. W takim razie co można zrobić z pieniędzmi? A, zapomnieliśmy. Nie ma pieniędzy, są punkty doświadczenia. Co można z nimi zrobić? Korzystać z uroków życia, jak to Millenialsi mają w zwyczaju. Jeśli uzbieracie odpowiednią sumę, możecie wybrać się na 3-dniowy festiwal muzyczny lub pójść do wegańskiej knajpy.

Jako pionki macie do wyboru: kamerę, okulary przeciwsłoneczne, hasztag i kilka innych. To teraz najważniejsze pytanie: gralibyście?

Komentarze
Powstało Monopoly dla Millenialsów. Nie ma budynków, bo i tak ich na to nie stać.
Oceń artykuł