Simple CP pokazało nową kolekcję na prawdziwych kobietach

Nie wyfotoszopowane modelki, a kobiety z krwi i kości. Normalne, prawdziwe, aktywne zawodowo. W najnowszej kampanii marki Simple CP ubrania biznesowe pokazały nie nastolatki o smętnych spojrzeniach, a panie, które te ubrania nosić naprawdę będą.

Strój biznesowy nie musi wiać nudą na kilometr, a panie w koszulach mogą wyglądać naprawdę ciekawie. Nowa kolekcja Simple CP jest klasyczna i elegancka, ale przy tym bardzo kobieca. I co najlepsze – prezentują ją kobiety, dla których jest dedykowana. Świetny pomysł i piękne zdjęcia. Zobaczcie sami.

 s1

s2

s3


HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.

s4

s5

s6

s7

s8

s9

Przed obiektywem Małgorzaty Turczyńskiej w projektcie “Kobiety biznesu dla Simple CP” stanęły:

Joanna Łodygowska – Szef Działu Komunikacji Dr Irena Eris

Anna Rudnicka-Sipayłło – Prezes Zarządu Advanced Public Relations

Dorota Milczarczyk – Z-ca dyrektora marketingu Marquard Media Polska

Aleksandra Ciesielska – Dyrektor ds. Zarządzania Produktem, Simple Creative Products

 

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News