Nie wyfotoszopowane modelki, a kobiety z krwi i kości. Normalne, prawdziwe, aktywne zawodowo. W najnowszej kampanii marki Simple CP ubrania biznesowe pokazały nie nastolatki o smętnych spojrzeniach, a panie, które te ubrania nosić naprawdę będą.
Strój biznesowy nie musi wiać nudą na kilometr, a panie w koszulach mogą wyglądać naprawdę ciekawie. Nowa kolekcja Simple CP jest klasyczna i elegancka, ale przy tym bardzo kobieca. I co najlepsze – prezentują ją kobiety, dla których jest dedykowana. Świetny pomysł i piękne zdjęcia. Zobaczcie sami.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
Przed obiektywem Małgorzaty Turczyńskiej w projektcie “Kobiety biznesu dla Simple CP” stanęły:
Joanna Łodygowska – Szef Działu Komunikacji Dr Irena Eris
Anna Rudnicka-Sipayłło – Prezes Zarządu Advanced Public Relations
Dorota Milczarczyk – Z-ca dyrektora marketingu Marquard Media Polska
Aleksandra Ciesielska – Dyrektor ds. Zarządzania Produktem, Simple Creative Products