Przesyłki dla firm. Nowa usługa InPost dla sprzedających w necie

InPost dla firm
pretty woman standing on yellow background with moving cardboard box and using her cellphone

Obecnie coraz więcej przedsiębiorstw przenosi swoją działalność do Internetu i w ten sposób sprzedaje produkty. Okazuje się, że wcale nie trzeba zatrudniać kurierów i dostawców, którzy zajmą się obsługą przesyłek. Zamiast tego istnieje inne doskonałe rozwiązanie, czyli oferta InPost dla firm i sklepów.

Przesyłki dla firm z InPost

W czasach, gdy większa część aktywności ludzkiej odbywa się w domach i mieszkaniach, a sklepy stacjonarne są zamknięte, doskonałym rozwiązaniem jest prowadzenie sklepu internetowego i przesyłanie towarów do swoich klientów. Dotychczas trzeba było martwić się o to, czy zatrudnić dodatkowego pracownika, na przykład dostawcę lub kuriera. Okazuje się, że nadawanie przesyłek nie musi być wcale żmudnym i trudnym zajęciem. InPost ma w swojej ofercie świetną opcję, czyli przesyłki dla firm. Firma proponuje dwa rozwiązania:

  • dostawa produktów przez kuriera (do 50 kilogramów, przesyłka dociera do klienta w następny dzień roboczy),
  • dostawa Paczkomatem (do 25 kilogramów, przesyłka także jest już po jednym dniu u konsumenta).

Dodatkowo możliwe są szybkie zwroty, które umożliwiają klientom oddanie nietrafionych produktów. 

Zalety współpracy z InPost

Przesyłki dla firm to dobra opcja dla wszystkich przedsiębiorców, którym zależy na szybkim dostarczaniu paczek do klientów. Do najważniejszych zalet współpracy z InPost można zakwalifikować:

  • odbiór przesyłek z siedziby firmy przez kuriera InPost,
  • możliwość nadania paczek do 50 kilogramów,
  • ciągły odbiór przesyłek, przez 5 dni w tygodniu, a więc od poniedziałku do piątku (maksymalnie do godziny 17.00),
  • dynamiczne przekierowanie, czyli próba dostarczenia paczki w kolejny dzień roboczy, jeśli z jakichś powodów klient jej nie odebrał pierwszego dnia,
  • dostarczenie 95% paczek w 24 godziny od nadania,
  • dodatkowo można wybrać droższą opcję z gwarancją dostawy do godziny 10.00, 12.00 lub 17.00. 

Takie rozwiązanie dla sprzedawców i firm działających w branży e-commerce świetnie się sprawdza i ułatwia codzienną pracę. Nie trzeba nosić przesyłek. Nie ma także konieczności zatrudniania kuriera lub dostawcy. Wystarczy nawiązać współpracę z marką InPost i oddać towary bezpiecznie w ręce kurierów.

Zobacz też: Jak wyglądały pierwsze produkty najpopularniejszych dzisiaj marek?

Jak wyglądały pierwsze produkty najpopularniejszych dzisiaj marek?

Materiał partnerski

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera