McDonald’s w Szwecji przekształca swoje billboardy w domy dla pszczół

Ule dla pszczół na tyłach billboardów

30% dzikich pszczół żyjących w Szwecji jest zagrożona wyginięciem, a głównym powodem jest fakt, że nie mają one wystarczająco dużo miejsc na odpoczynek.

To nie pierwsza taka akcja szwedzkiego oddziału McDonald’s. Kilka miesięcy temu pisaliśmy o projekcie McHive, czyli najmniejszym McDonald’sie świata dedykowanym pszczołom – artykuł możecie przeczytać tutaj.

Teraz szwedzki McDonald’s idzie krok dalej, tworząc pszczele hotele na swoich billboardach. W tym celu agencja NORD DDB, odpowiedzialna za architekturę McDonald’sa w Szwecji połączyła siły z JCDecaux – firmą zajmującą się reklamami zewnętrznymi.

Do tej pory powstało sześć takich pszczelich hoteli usytuowanych na tyłach billboardów reklamujących McDonald’s. Dodatkowo do 2025 roku firma chce, by 100% opakowań pochodziło ze źródeł odnawialnych, poddawanych recyklingowi. A już wiosną 2020 sieć pszczelich hoteli w Szwecji ma rozwinąć się jeszcze bardziej.

Dobry pomysł?

Komentarze
McDonald’s w Szwecji przekształca swoje billboardy w domy dla pszczół
Oceń artykuł