Zdjęcia, które mają promować ubrania, wyglądają jak kadry z filmu pornograficznego i przedstawiają autentyczny stosunek seksualny modelek i modeli. Czy taki pomysł się sprzeda?
Czasem wydaje nam się, że już nic nie jest w stanie nas zaskoczyć. W świecie pełnym szokujących i prowokacyjnych reklam myślimy, że wszystko już widzieliśmy. Najnowsza kampania marki Eckhaus Latta zdecydowanie temu zaprzecza.
Heji Shin jest autorką prowokacyjnych zdjęć z kampanii Eckhaus Latta na sezon SS’17, do których wykorzystano zarówno homoseksualne jak i heteroseksualne pary. Nie jest to pierwszy tego typu projekt, koreańska artystka wielokrotnie zajmowała się już projektami, w których główną rolę odgrywa nagość.
Treści erotyczne od zawsze wzbudzały zainteresowanie i trzeba przyznać, że twórcy projektu (Mike Eckhause i Zoe Latta) skutecznie wykorzystali swój nietypowy pomysł. Kampania wywołuje mnóstwo dyskusji i sporów. Dotąd znany niewielu brand, trafił na języki całej branży modowej. Dla jednych jest to przekroczenie granic, inni uważają kampanię za marketingowy strzał w dziesiątkę. Przed Wami zdjęcia wiosenno-letniej kolekcji. Czy ktokolwiek z Was jest w stanie skupić się na ubraniach?
Tekst: Magdalena Paszt