Żarty z Apple wydają się nie mieć końca i bawią niezależnie od tego, czy jesteś wyznawcą tej marki, czy też nie. Tak było z bezprzewodowymi słuchawkami i tak jest z nowym komputerem Apple.
Mimo imponującej specyfikacji nowego Mac Pro, ludzie nie mogli nie zauważyć i nie wytknąć firmie, że ich najnowszy sprzęt swoim wyglądem przypomina kuchenną tarkę.
Sytuację tę wykorzystał bułgarski oddział IKEA, publikując błyskotliwą reklamę swojego produktu, łudząco podobnego do nowego komputera.
Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej
Designed for apples – czytamy na białym plakacie ze zdjęciem tarki. To jednak nie jedyny przytyk do marki Apple. Jeśli przyjrzycie się dokładniej, zauważycie, że nazwa produktu została zapisana z małą literą „i” na początku – iDEALISK.
Twórcami reklamy jest agencja The Smarts i powiemy tyle: lepiej nie można było tego zrobić!