Sztandarowy sklep NikeTown w Londynie postanowił zerwać ze stereotypowymi manekinami prezentującymi wychudzone postacie kobiet w sportowych strojach.
Po wielu miesiącach remontów, NikeTown otworzył piętro w całości poświęcone kobietom i ich różnorodności. Owa różnorodność przejawia się nie tylko w szerokiej gamie odzieży – od ubrań do ćwiczeń, przez buty do piłki nożnej, po odzież codzienną, ale przede wszystkim w sposobie ich prezentacji.
W przestrzeni sklepu pojawiły się manekiny o różnych kształtach i rozmiarach, które uświadamiają nam, że piękno ma niejedno imię, a każda kobieta, bez względu na rozmiar jest wyjątkowa.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Nike ma w planach wprowadzenie tej koncepcji także do pozostałych sklepów na całym świecie.