5 Days 5 Ways. Straight to fashion

Kameralna atmosfera i rozmowy ze specjalistami z dziedziny kultury, sztuki, mody.

Fashion Management Club zaprasza na wyjątkowy cykl eventów „5 Days 5 Ways. Straight to fashion”. W czasie pięciu dni od 26 maja do 30 maja, w pięciu różnych miejscach w Warszawie, odbędzie się pięć zupełnie różnych wydarzeń kulturalno-modowych o charakterze warsztatowym.

10273550_844348128912145_3651201021069107188_n

PONIEDZIAŁEK, 26 maja, godz. 18:00
kawiarnia MiTo art. cafe. books 

OD KRAWCA DO DYREKTORA KREATYWNEGO. WYKŁAD Z HISTORII MODY.

Zajęcia poprowadzi Aleksandra Jatczak, historyk mody i sztuki.

Aleksandra Jatczak jest pracownikiem warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, gdzie wykłada w Katedrze Mody. Nam opowie o tym, jak na przestrzeni lat zmieniała się rola projektanta i kim naprawdę byli wielcy kreatorzy tacy jak Coco Chanel, Christian Dior czy Yves Saint Laurent. Porozmawiamy też o tym, czym moda była kiedyś, a czym jest dziś.

WTOREK, 27 maja, godz. 18:00
Pies Czy Suka https://www.facebook.com/piesczysuka

JAK Z DESIGNEM WYJŚĆ W ŚWIAT? PRZYKŁADY NIECODZIENNYCH STRATEGII DESIGNERÓW POLSKICH I ZAGRANICZNYCH.

Zajęcia poprowadzą Krystyna Surówka oraz Beata i Paweł Konarscy.

Dr Krystyna Łuczak-Surówka jest wykładowcą warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych i zajmuje stanowisko adiunkta w Katedrze Historii Sztuki Polskiej Najnowszej. Jest specjalistką w dziedzinie polskiego wzornictwa, a na warsztatach wprowadzi nas w świat designu.

Beata i Paweł Konarscy to kolektyw artystyczno-kuratorski, działający od 2003 roku. Twórcy różnego rodzaju działań artystycznych łączących elementy malarstwa, designu oraz architektury. Warszawską przestrzeń miejską ubarwili takimi projektami jak „Koguty” w Ambasadzie Francuskiej, „Dom na Drzewie” w Bibliotece Uniwersyteckiej, czy „Pegazy” na placu Krasińskich. Stworzyli i prowadzą koncept Pies Czy Suka, łączący bar z przestrzenią wystawienniczą, design storem i pracownią projektową. Jako praktycy designu, zmierzą się z teorią i opowiedzą nam o swojej pracy projektowej oraz własnej strategii kreowania marki.

ŚRODA, 28 maja, godz. 17:00
Mysia 3

MODA LUBI MEDIA. WARSZTATY Z DOMEM MEDIOWYM ZENITHOPTIMEDIA. 

Zajęcia poprowadzą:

– Monika Szot – Strategic Partnership Manager, Newcast. Absolwentka SGH, w ZenithOptimedia Group od 15 lat, a od 3 lat pracuje w dziale realizacji niestandardowych Newcast, gdzie zajmuje się lokowaniem produktu i wszystkim co niestandardowe mediowo w kampaniach reklamowych. Pracowała dla takich klientów jak Bank Millennium, LOT czy L’Oreal Polska. Jej ostatni duży projekt to lokowanie kosmetyków Maybelline w programie „Project Runway”.

– Krzysztof Kaleta – Interactive Media Planner, Optimedia, zajmuje się planowaniem i zakupem mediów interaktywnych dla kilku marek (m.in.: Victoria’s Secret, Durex, PGE). Ukończył uniwersytety w Krakowie, Porto i Leicester, a do ZenithOptimedia dołączył jako absolwent programu stażowego Szkoła Mediów. Reprezentował agencję w branżowym konkursie Young Creatives. 

– Aleksander Jedliński – Junior Media Planner/Buyer, Zenith. Absolwent SGH, finalista tegorocznego konkursu Young Media Lions. W ZenithOptimedia Group pracuje od 2012 roku, gdzie planuje i kupuje media offline i online dla takich marek jak C&A, Wedel czy Bacardi. 

Poznaj podstawy planowania mediów, dowiedz się kto stoi za sukcesem kampanii takich światowych marek jak TopShop, C&A i jak wyglądała praca Maybelline dla Project Runway. Stań się specem od reklamy i samodzielnie spróbuj stworzyć skuteczną kampanię reklamową. Dom mediowy ZenithOptimedia otwiera się dla młodych!

CZWARTEK, 29 maja, godz. 18:00
Klubokawiarnia Chłodna 25 

PO CO NAM FASHION STUDIES? DZIENNIKARSTWO MODOWE.

Zajęcia poprowadzą Karolina Sulej i Anna Konieczyńska.

Karolina Sulej jest doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej Wydziału Polonistyki UW. Na uniwersytecie prowadzi zajęcia z wiedzy o kulturze, a w pracy naukowej zajmuje się modą w getcie warszawskim. Jest dziennikarką, pisze m.in. do „Wysokich Obcasów”.

Anna Konieczyńska – dziennikarka, redaktor w sekretariacie „Elle”. Wcześniej związana z takimi magazynami jak „Viva! Moda”, „Fashion Magazine”, „InStyle”.

Dwie znane w świecie modowym dziennikarki opowiedzą nam, jak stworzyć ciekawy artykuł, ale też skąd czerpać informacje, by napisać niebanalny tekst. Porozmawiamy o tym, czym jest moda, jak zmieniała się w Polsce i przede wszystkim: jak opisać modę?

PIĄTEK, 30 maja – FINAŁ PROJEKTU
Miejsce i godzina – TBA

Gościem specjalnym finału projektu „5 Days 5 Ways. Straight to fashion” będzie Olka Osadzińska, polska ilustratorka. Ukończyła staże w prestiżowych studiach graficznych – nowojorskim studio graficznym Vault 49 oraz jednym z najlepszych studiów graficznych na świecie – Hort Studio w Berlinie. Na zaproszenie firmy Reebok stworzyła buty Reebok Betwixt Mid by Olka Osadzińska, dostępne w najlepszych butikach. W 2010 jej prace znalazły się w opublikowanej przez prestiżowe niemieckie wydawnictwo Die Gestalten książce „The Beautiful. Illustration for Fashion and Style”. Współpracowała z pismami takimi jak Commons&Sense”, „Highsnobiety”, „Viva! Moda”, „Glamour”, „Twój Styl”, a także z firmami Condé Nast, Nike, Reebok, Hugo Boss, Max Factor i wieloma innymi. Olka Osadzińska to również inicjatorka warszawskich targów sztuki Art Yard Sale, dzięki którym w 2010 roku została nominowana do nagrody Kobieta Roku „Glamour” w kategorii „Kreatywna w biznesie”.

 

Nie wiesz jak dojechać na to wydarzenie? Wybierz przejazd z blablacar!

blablacar_baner_500x150c

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera