Coach + Stuart Vevers

W połowie lipca zeszłego roku do mediów trafiła informacja o objęciu przez Stuarta Veversa stanowiska dyrektora kreatywnego marki Coach.

Projektant, który zdobywał doświadczenie zarządzając takimi domami mody jak Loewe, ale też projektując m.in. dla Marca Jacobsa i Calvina Kleina, miał za zadanie zrepozycjonować nowojorską markę i odratować ją z finansowej zapaści. Jak to zawsze bywa w przypadku Veversa – udało się. Brytyjczyk jest bowiem nie tylko świetnym projektantem, ale też ma przysłowiowego nosa do interesów. To on sprawił, że Mulberry w przeciągu kilku ostatnich lat z niszowej marki luksusowej weszło do świadomości fashionistek i zaczęło funkcjonować jako it-brand.

Druga kolekcja projektanta dla Coach całkowicie zrywa z wcześniejszą zachowawczością. Lookbook inspirowany latami 70., ale też (choć w mniejszym stopniu) 90. łączy pastelowe kolory z przeskalowanymi sylwetkami. Znajdziemy tu także syntetyczne futra, odważne dodatki, czy nadruki z postaciami rodem z komiksów. Całości niepodrabialnego sznytu przydają ciężkie buty a’la chodaki, przywrócone do łask parę sezonów temu przez samego Lagerfelda. Amerykański rodowód marki podkreśla też tło lookbooka – monotonny teksański krajobraz i przydrożne drogowskazy.

coach-2015-spring-summer-collection17 coach-2015-spring-summer-collection15 coach-2015-spring-summer-collection10 coach-2015-spring-summer-collection06 coach-2015-spring-summer-collection05 coach-2015-spring-summer-collection24 coach-2015-spring-summer-collection01 coach-2015-spring-summer-collection04

Tekst | Helena Łygas

Źródło |

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera