Zara niespodziewanie zmieniła swoje logo. Czy na korzyść?

Logotyp marki zara

W ciągu 45-letniej historii marki, Zara po raz drugi postanowiła dokonać zmiany logotypu. Niespodziewanie na stronie oraz kanałach społecznościowych hiszpańskiego giganta pojawiło się nowe, nieco sprasowane logo.

Chyba każdy z Was wie, jak dotychczas wyglądało logo Zary — prosty napis z rozstrzelonymi literami. Nowy projekt to zasługa agencji Baron & Baron, a nowe logo różni się od poprzedniego tym, że litery zostały do siebie zbliżone, a Z i R nabrały dodatkowych krągłości. Zmiana, która pojawiła się w 2010 polegała na dodatkowym rozstrzeleniu liter, teraz — na odwrót.

W ostatnich latach coraz więcej domów mody zdecydowało się na bardziej minimalistyczne logotypy, ale nie jesteśmy pewni, czy w przypadku Zary, ten zabieg był na pewno potrzebny. A Wy, jak sądzicie?

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News