Z dwuwymiaru do 3D

 

 

 

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


 

 

 

 

Wszystko zaczęło się w 2010, gdy Becca McCharen postanowiła wykorzystać swoje architektoniczne umiejętności w inny niż dotychczas sposób. Wystarczy rzut oka na projekty, by zrozumieć czemu zainteresowały się nimi takie divy jak Madonna czy Beyonce, które pojawiały się w ubraniach marki podczas tras koncertowych.

Nowoczesne i wyrafinowane sylwetki są rozchwytywane na całym świecie, nie tylko przez fashion victims, ale też przez zwykłych śmiertelników, którzy lubią poszaleć z formami.

Wielka wyobraźnia projektantki połączona z umiejętnościami technicznymi dała początek nowym ekstremalnym trendom, które pozwoliły przejść z dwuwymiaru do 3D. Ciekawe jak będzie wyglądać następny poziom zaawansowania, na który wespnie się projektantka. Do prezentacji lookbooka użyto nowej technologii Lytro, która po zrobieniu zdjęcia pozwala skupić ostrość na wybranym elemencie. Chromat to pierwsza marka, która pokusiła się o wykorzystanie takiej nowinki technicznej. Może założenie kreacji od Beccy McCharen wymaga dużej odwagi, ale na pewno nikt nie pojawi się na imprezie w takiej samej sukience.

chrmat1 chromat3 chromat2

Zdjęcia | chromat.co

Tekst | Monika Nowińska

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News