moda

Urodzinowa kampania Zalando – Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda

Jedna z najbardziej znanych, europejskich platform modowo-lifestylowych, obchodzi swoje 10 urodziny na polskim rynku. Choć początkowo dedykowana wyłącznie modzie i akcesoriom, dzisiaj oferuje szereg produktów z kategorii beauty i sport. Ilość marek (zarówno premium, jak i casual) jest stale powiększana, co daje użytkownikom niezliczone możliwości wyboru. W ramach tej wyjątkowej okazji, Zalando przygotowało lokalną kampanię „Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda”. Sprawdźcie, o co w niej chodzi i koniecznie zobaczcie zdjęcia!

Kampania Zalando „Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda”

Kiedy zaczyna się moda? To pytanie, na które próbują znaleźć odpowiedź przeróżni artyści zaproszeni do kampanii. Wśród nich znajdziemy Danutę Stenkę i Agnieszkę Grochowką, Rosalie, Lullę La Polacę (najstarsza w Polsce Drag Queen!), a także trenerkę Katarzynę Wolską, modelkę Wiktorię Jagiełło oraz Andrzeja Chyrę i Miltona Vincente.

Katarzyna Wolska
Wiktoria Jagiełło

Jak odpowiedzieli uczestnicy? Dla Stenki to nieustanna możliwość podkreślania elegancji, natomiast dla Grochowskiej, jest to sposób na wyróżnienie lub wtopienie się w tłum według własnej potrzeby. Rosalie określa to jako symbol pewności siebie, a Wolska krótko stwierdza, że jej styl jest wolny od formalnych zasad ubierania się na konkretne okazje. Za to dla Wiktorii Jagiełło jest to nieograniczona możliwość podkreślania swojej kobiecości.

Andrzej Chyra

Co mówi Andrzej Szwan aka Lulla La Polaca? To narzędzie do kreacji scenicznej osobowości. Podobnie twierdzi Andrzej Chyra, dla której moda staje się kostiumem, nawet poza planem. Vincente odnajduje w modzie sposób na budowanie więzi z innymi.

Lulla La Polaca
Lulla La Polaca / Andrzej Szwan

Kampania Zalando „Ty decydujesz, kiedy zaczyna się moda” oczami CEE

Danuta Stenka

„W ciągu ostatnich 10 lat Zalando dostarczyło klientom w Polsce narzędzia do pełnego wyrażania siebie i opowiadania poprzez modę osobistych historii. Dzięki obecności na platformie ponad 3 500 marek, od tych lokalnych po międzynarodowe, a także wsparciu polskich projektantów oraz sprzedawców, Zalando jest na najlepszej drodze, aby stać się punktem wyjściowym dla mody – tak zwanym Starting Point for Fashion. Kontynuujemy współpracę z najlepszymi w swojej klasie partnerami dla marek i w ten sposób nadal będziemy miejscem, do którego kierują się miłośnicy mody szukając konkretnych produktów lub kiedy potrzebują odrobiny inspiracji.” mówi Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando.

Milton Vincente
ROSALIE

Kampania trwająca od 6 czerwca do 27 sierpnia, staje się największą lokalną kampanią Zalando w Polsce. Jednak nie tylko termin jej trwania o tym decyduje. Kampanię zobaczymy w telewizji, mediach społecznościowych, PR oraz Onsite. A wszystko wyreżyserowane przez Mikołaja Sadowskiego.

 

Autor: Anna Ciesielska 

Zobacz też: Nostalgiczna kolaboracja Palace Skateboards x Calvin Klein

 

Komentarze
Rate this post
Anna Ciesielska

Recent Posts

D23 Expo – Disney ogłasza premiery na najbliższe lata

Od 9 do 11 września 2022 roku w Anaheim Convention Center trwało D23 Expo –…

21 godzin ago

Babylon – nowy film z Margot Robbie i Bradem Pittem

Paramount Pictures uchyliło rąbka tajemnicy i udostępniło pierwsze spojrzenie na Babylon, jeden z najbardziej oczekiwanych…

2 dni ago

Targi Rzeczy Ładnych we Wrocławiu już w październiku!

Targi Rzeczy Ładnych zawitają także do Wrocławia. II edycja TRŁ WROCŁAW! już 1-2 października w…

3 dni ago

Sky High Farm Workwear i Balenciaga w charytatywnej kolaboracji

Balenciaga, znana z niejednokrotnie kontrowersyjnych kolekcji, a także licznych kolaboracji wychodzących poza ramy mody, przedstawia…

3 dni ago

Google Maps pokazuje najbardziej ekologiczne trasy podróży

Użytkownicy map Google w większości Europy mogą wybrać w aplikacji opcję rekomendacji dotyczących najbardziej przyjaznej…

4 dni ago

Supreme x Nike ACG na jesień 2022

Po kolaboracjach z Nike, SB Blazer Mid i Pope.L, Supreme przygotowuje oczekiwane połączenie z Nike…

5 dni ago