Jak wyglądałyby reklamy, gdyby odwrócić w nich role?

Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe

Każdy z nas chyba kojarzy stare reklamy z lat 40-tych i 50-tych, gdzie przedstawiane były kobiety w różnorakich, przypisanych kulturowo rolach społecznych. A co by było, gdyby role się odwróciły?

Eli Rezkallah pochodzący z Libanu, podjął się tego zadania i odwrócił rolę w kultowych retro reklamach. Seria nazywa się In A Parallel Universe i jest swoistym manifestem w walce przeciwko seksizmowi.

Podczas ubiegłorocznego Święta Dziękczynienia, mój wujek opowiadał o tym, jak to kobiety powinny jedynie zajmować się domem, gotowaniem i innymi kobiecymi obowiązkami. Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy wciąż tak myślą, ale właśnie ten monolog skłonił mnie do stworzenia serii przedstawiającej alternatywny świat, gdzie przypisane stereotypowo role się odwrócą – mówi Rezkallah.

Czytaj również: Dlaczego masturbacja wśród kobiet jest nadal tematem tabu?

Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe Dwie reklamy przedstawiajáce odwrocone role plciowe

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News