Adidas nie ma sobie równych, jeśli chodzi o udane kolaboracje z wielkimi nazwiskami, takimi jak Kanye West, Rita Ora czy Raf Simons. Tym razem przyszedł czas na stworzenie kolekcji z Yosuke Aizawa – dyrektorem kreatywnym White Mountaineering. Japońska marka zaprezentowała efekty współpracy w Pawilonie Vendôme w Paryżu.
W tym sezonie miejski styl zostaje przeniesiony z ulic na plażę. Inspiracja wyspą, oceanem oraz motywami tropikalnymi przejawia się podczas zestawienia wspólnej kolekcji z autorską kolekcją Yosuke, w której dominują botaniczne printy w ostrych zestawieniach kolorystycznych.
Klasyczne trzy paski pojawiają się na bluzach, t-shirtach, czapkach, topach z kapturem w połączeniu z symetrycznymi wzorami. Sportowo-miejska myśl przewodnia Adidasa zostaje zachowana, jednak Aizawa dorzuca do niej odrobinę zabawy, mieszając trzy białe paski z owocami, roślinami czy kwiatami.
Istotnym elementem kolekcji są sneakersy, w których Adidas Originals się specjalizuje, patrząc na powszechną modę uliczną. Dlatego sam Yosuke Aizawa stwierdził, że ma ogromną satysfakcję z tej współpracy.
Tekst | Kinga Wiśniewska