Wegańska marka butów stworzyła reklamę do oglądania na haju

Mężczyzna z kapustą zamiast głowy

Chociaż w pierwszej chwili nazwa Rombaut może Wam zbyt wiele nie mówić, to być może widzieliście te buty u Belli lub Gigi Hadid. Marka podbiła rynek nietypowym jeszcze dla świata mody podejściem do ekologii — wykorzystując przykładowo liście sałaty do produkcji butów.

Ich najnowsza, wiosenna kampania, również wpisuje się w ideę niekonwencjonalności. Już po samej miniaturce wideo, na myśl przychodzą telezakupy mango z lat 90. i 00. Jak powiedziała ekipa PZtoday, odpowiedzialna za stworzenie tej nietypowej reklamy, najlepiej ogląda się ją będąc… na haju.

3-minutowy film promujący wiosenną kolekcję to esencja telezakupów. Prezenterką jest typowa kobieta marzeń, amerykańska aktorka Paz de la Huerta. Jest też kilka innych postaci jak Sara the Strange, czy Robert bankier, a także mężczyzna z kapustą zamiast głowy. Do tego psychodeliczne kolory, grafiki i wszystko, co jest dziwne. Taka trochę amerykańska Kraina Grzybów.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Przekonajcie się sami, co Rombaut przygotował na ten sezon i obejrzyjcie filmik z kampanii poniżej. Jeśli będziecie go oglądać na haju — dajcie znać jak wrażenia!

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News