Informacja o współpracy została podana podczas Coachella Music Festival w Palm Springs. Alexander Wang poza własnymi, autorskimi kolekcjami, zajmuje stanowisko dyrektora artystycznego domu mody Balenciaga.
Do tej pory szwedzka firma nawiązała współpracę z takim gigantami rynku modowego jak Lanvin, Karl Lagerfeld, Sonia Rykiel, Isabel Marant, Versace, Maison Martin Margiela, Stella McCartney, Victor&Rolf, Commes des Garcons, Matthew Williamson, Jimmy Choo i Marni.
Co dokładnie zaprojektuje Wang dla sieciówki?
Wiemy jedynie, czego możemy się spodziewać. Jego styl to refleksja kontrastów odnajdująca ogromne poczucie lekkości w projektach. Kolekcja będzie dostępna zarówno w damskiej jak i męskiej wersji. Wang zapowiada, że chce wyjść poza ramy modowe wprowadzając produkty do noszenia na co dzień. Wszystko wyjaśni się 6 listopada 2014 roku. Wtedy kolekcja trafi do 250 sklepów na całym świecie. Będzie także dostępna online.
Projektant jest zaszczycony, możliwością takiej kolaboracji. „Praca z ich zespołem to niesamowicie ekscytujący i zabawny proces tworzenia. Są otwarci chętnie wychodzą poza pewne granice dając możliwości przestrzeni kreatywnej. Będzie to genialny sposób, aby moja praca dotarła do szerszej publiczności” – mówi Alexander Wang.
To zdecydowanie będzie jedna z najbardziej oczekiwanych kolekcji, która zawita do sieciówek w zimowym sezonie.
Zobaczcie wideo :