W pewnej sieciówce pojawiły się świąteczne swetry z Mikołajem wciągającym kokainę. Teraz sklep przeprasza

Chociaż brzydkie świąteczne swetry już z samego założenia w nazwie nie mogą być ładne, to jednak oferta pewnego supermarketu przerosła nasze oczekiwania.

Sieć sklepów Walmart wprowadziła niedawno w swoim kanadyjskim sklepie online serię świątecznych swetrów. Jednym z nich był błękitny sweter w śnieżynki z postacią Mikołaja siedzącego na kanapie przed stołem, na którym wyraźnie widać trzy równo ułożone kreski. Na domiar złego Mikołaj w ręku trzyma coś, co wygląda na rurkę, a pod stołem widnieje napis LET IT SNOW.

Ale to jeszcze nie koniec. Wiecie, to sytuacja z cyklu tych, gdzie myślicie, że ktoś jest już na dnie, a tu od spodu pukają jeszcze łopatą. Opis – to element, który chyba w tym świątecznym szale stał się gwoździem do trumny ducha świąt.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Wszyscy wiemy, jak działa śnieg. Jest biały, sypki, a najlepszy pochodzi z Ameryki Południowej. To zła wiadomość dla wesołego starego świętego Nicka, który mieszka daleko na Biegunie Północnym. Dlatego Mikołaj naprawdę ceni sobie tę chwilę, gdy może rozkoszować się prawdziwym kolumbijskim śniegiem. Układa go równo na stoliku do kawy, a następnie robi głęboki wdech, by poczuć jego aromat. To dokładnie to, czego Mikołaj potrzebuję do Wigilii.

Sami przyznacie, że opis robi wrażenie. W ofercie pojawiły się także dwa inne swetry. Jeden przedstawiający Mikołaja ze spodniami w dole przed kominkiem, opatrzony napisem: Kasztany pieczone na otwartym ogniu; a drugi ukazujący Mikołaja siedzącego na toalecie. Uroczo.

Swetry były sprzedawane za 37 dolarów, a ich producentem była marka odzieżowa Fun Wear. W sprawie wypowiedział się rzecznik Walmart, przepraszając za zaistniałą sytuację i zapewniając, że wszystkie produkty zostały już wycofane, a prezentowane na stronie swetry nie reprezentowały wartości wyzwanych przez Walmart.

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News