W jaki sposób nowe technologie zmieniają przemysł modowy? Przed nami kolejne spotkanie GeekGoesChic Fash&Tech

Ludzie siedzący na sali i dziewczyna pozująca do aparatu

Jak biznes modowy zmienia się pod wpływem nowych technologii? Czy marki technologiczne zabijają modę? Dlaczego moda zrównoważona jest przyszłością branży? Oraz jak marki luksusowe sprzedają modę w dobie millenialsów i globalizacji?

Na te wszystkie pytania poznamy odpowiedzi już 14 czerwca, o godzinie 19:00 w Google for Startups w Warszawie. Przyszłość biznesu modowego – o tym będzie można usłyszeć podczas najbliższego GGC Fash&Tech. Bo cóż można lepszego robić w piątek wieczorem, jeśli nie rozwijać swoją wiedzę? Nic! A najlepiej robić to w trakcie #ggcmeetup-u – cyklu spotkań, którym patronujemy już od wielu lat!

W trakcie wydarzenia czekają nas 3 pełnowymiarowe prelekcje, które przeprowadzą:

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


  • Kasia Gola – założycielka GeekGoesChic (organizatora wydarzenia) – opowie o tym, gdzie szukać postępu w modzie i jak branża technologiczna wkracza w świat mody (prelekcja po angielsku);
  • Ola BąkowskaOlaBakowska.com – przeanalizuje biznesowy sens tworzenia mody zrównoważonej (prelekcja po angielsku);
  • Aleksandra Sapieja – VITKAC – opowie o digitalowej sprzedaży ubrań luksusowych (prelekcja po polsku);.

Po bloku prezentacji odbędzie się Pitching Night, podczas którego startupy modowe na różnym etapie rozwoju zaprezentują swoje pomysły i produkty. Uczestnicy GGC Fash&Tech będą mieli możliwość sprawdzić się w roli mentorów.

Wystąpią:

  • Tomasz Runowicz – WearFits;
  • Dagmara Kiraga oraz Patrycja Stefanek – grająca bluza;
  • Magda Budzik – Modsly;
  • Kornelia Warecka oraz Natalia Szukała – ecommerce dla influencerów.

Wydarzenie jest darmowe, należy się jednak zarejestrować – formularz rejestracyjny znajdziecie tutaj. Warto śledzić także wydarzenie na Facebooku.

 

5/5 - (1 vote)

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News