Lalki Lammily są wyrazem buntu wobec nierzeczywistych proporcji ciała, jakie prezentują twórcy współczesnych lalek Barbie. Lamm uważa, że ważne jest to, by dzieci, czyli najliczniejsze grono odbiorców, miały możliwość wyboru własnego systemu wartości. Narzucając im humanoidalne zabawki o kształtach ciała odbiegających od realnego kobiecego i męskiego wyglądu narzuca się im także swego rodzaju ideały, do których już od najmłodszych lat podświadomie dążą.
Hasło kampanii artysty to “Average is Beautiful”, współcześnie to średniactwo, normalność jest właśnie najbardziej pożądane. Lalki oprócz krąglejszych bioder i większego obwodu w talii, dumnie prezentują także “średniackie”, codzienne ubrania. Diamenty i suknie balowe z trenem pozostają na wyjątkowe okazje. To co najcenniejsze w Lammily to równiez promowanie rzeczywistego piękna, z uwzględnieniem oparzeń, pryszczy, rozstępów, czy tatuaży.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Zdjęcia | http://bit.ly/1vsxhX3
Tekst | Judyta Licznerska