Najnowsza kolekcja marki Turbokolor, reprezentowanej przez artystę Pawła Swanskiego, składa się z trzech, zupełnie odmiennych światów. Poznajmy je wszystkie!
Dla tych, co nie mieli przyjemności poznać Turbokolor, powiemy, że jest to marka z ponad 10-letnim doświadczeniem, założona przez wspomnianego już artystę Pawła Swanskiego. Od tamtego czasu styl oraz charakter marki ewoluował wiele razy. Dosłownie dorastała wraz z jej twórcą, którego twórczość przesiąkała design Turbokolor.
From escapism to enthusiasm to jeden ze sloganów marki, za którym podążamy, w który wierzymy i który naturalnie przenosimy na nasze produkty. Co za tym stoi, głównie wiadomość, aby nigdy nie porzucać nadziei oraz walczyć z przeciwnościami losu. To jest prawda życiowa, której nauczyła nas sztuka, deskorolka, czy różnie zwana ulica. Te trzy różne światy, jedna wspólna podstawa – ekspresja – mówi ekipa Turbokolor.
Podróżując dookoła świata, Swanski poznał wielu ludzi, którzy docenili jego entuzjazm, tak powstał do dziś istniejący #teamofenthusiasts, czyli grupa ludzi, znajomych ze świata deski oraz sztuki, którzy reprezentują Turbokolor na całym świecie.
Przechodząc do ich najnowszej kolekcji, na wiosnę/lato 2018. Pierwsza część kolekcji to Craft Keepers – ta linia odpowiada na potrzeby wszystkich kreujących, pracujących ręcznie, inaczej zwanych artystów, twórców. Jest to selekcja rzeczy zarazem roboczych, jak i eleganckich. Inspirowana vintagowymi ubiorami roboczymi.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
Ostatnia, największa część kolekcji to linia nazwana Simple Thread, jak sama nazwa wskazuje, jest ona bardziej basicowa od poprzednich odsłon kolekcji. Przeznaczona dla każdego użytkownika, pełna ciekawych grafik od Dyrektora Artystycznego Turbokolor – Swanskiego. Znajdziemy tu sprawdzone już bestsellery – proste produkty, klasyczne kroje!
Wszystkie rzeczy dostępne w ramach najnowszej kolekcji możecie kupić na stronie Turbokolor.