Do sieci sklepów już 30 kwietnia, trafi ponad 50 sylwetek podzielonych na cztery części. Zobaczymy takie sekcje jak: Tailoring Nori, Balearic Dressing, Coctail Hour i Pyjama Dressing. Moss we wszystkich projektach inspirowała się swoją własną szafą, która słynie z second hand’owych elementów.
Część kolekcji pod nazwą Balearic Dressing to letnie haftowane bluzy, etniczne elementy i jedwabne bluzki. Zupełnie nowy składnik kolekcji dla Topshop stanowić będzie Pyjama Dressing. Szyte z jedwabiu i satyny ubrania będą dostępne w dwóch wersjach inspirowanych motywem kwiatowym. Zaskakujące jest to, że printy, które zazwyczaj założylibyśmy w domowym zaciszu, Kate wyprowadza na miejskie ulice. Część kolekcji Coctail Hour i Tailoring Nori to ciekawe przełamanie streetowego looku.
Ubrania będą dostępne 30 kwietnia w 40 krajach i sklepie online.
Promocją najnowszej kolekcji dla Topshop zajęło się NOWNESS. Sprawdźcie, co w opublikowanym dzisiaj filmie mówi Cara.