TikTok Speed Games powraca

Dziewczyny zwyciężczynie TikTok Speed Games

Samochody wyścigowe, rozrywka, TikTok i emocje na torze – to przepis na kolejną edycję TikTok Speed Games. Twórcy internetowi, a także artystki i artyści, wzięli udział w wyjątkowym wyścigu na Torze Modlin. Pod skrzydłami Kuby Przygońskiego zasiedli za kierownicami sportowych aut, by walczyć o zwycięstwo. Nasza redakcja gościła na imprezie, gdzie mogliśmy szlifować swoje umiejętności za sterami takich cudów motoryzacji jak Ferrari 360 Modena, Lamborghini Gallardo, Porsche 911.

Goście TikTok Speed Games

W tegorocznej edycji Speed Games udział wzięli kolejni znani twórcy i gwiazdy – FitLovers, Marti Renti, Robert Buczyński, Wojciech Gola, Nikodem Rozbicki, Magdalena Pieczonka, Natalia Janoszek, Karolina Gilon, Julia Zugaj czy Wiktoria Gąsiewska. Poza dobrą zabawą, uczestnicy – pod okiem Kuby Przygońskiego i doświadczonych kierowców – ćwiczyli bezpieczną jazdę w ekstremalnych warunkach. W ten sposób, TikTok promuje odpowiedzialność na drodze przed okresem wakacyjnych wyjazdów.

Uczestnicy Tik Tok Speed Games
Uczestnicy TikTok Speed Games

W poprzedniej edycji Speed Games do współpracy zaproszono między innymi Adama Zdrójkowskiego, Joannę Moro, Magdę Beredę oraz Maję Kuczyńską.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Zwycięzcy TikTok Speed Games

Szybcy i wściekli to za mało, aby opisać zaciętość walki podczas ostatniej edycji Speed Games. Dwudziestu ambitnych zawodniczek i zawodników, wzięło udział w wyścigu, a wśród zwycięzców znaleźli się Agnieszka Kaczorowska oraz Nikodem Rozbicki. Na podium stanęli również Robert Buczyński z kanału „Hi_5 (drugie miejsce), Wiktora Gąsiewska, Natalia Janoszek, a także Wojciech Gola. Niektórzy zawodnicy reprezentowali niebagatelne umiejętności. Zwłaszcza panowie walczący o pierwsze miejsce wykazali się sportowym wyczuciem i przygotowaniem do wyścigu. Na finałowym okrążeniu znacznie wyprzedzili resztę stawki. Pozostała grupa walcząca o kolejne miejsca w klasyfikacji nie oszczędzała ani siebie, ani usportowionych Yarisów. Doszło nawet do spektakularnych otarć karoserii, ale szczęśliwie nikomu nic się nie stało. Sportowe podejście do jazdy może mieć miejsce tylko na torze wyścigowym i takie podejście oraz bezpieczną jazdę promuje TikTok wraz z twórcami i uczestnikami Speed Games. 

Agnieszka Kaczorowska na Tik Tok Speed Games
Agnieszka Kaczorowska

Tik Tok – rozrywka, edukacja, inspiracje

Twórcy TikToka przyznają, że głównymi założeniami platformy są rozrywka i edukacja. Jest obecnie najszybciej rozwijającą się platformą składającą się z treści video tworzonych przy pomocy urządzeń mobilnych. Misją TikToka jest inspirowanie, pobudzanie kreatywności i sprawianie radości. Aplikacja ma coraz więcej użytkowników w różnych grupach wiekowych i niezwykle duży wpływ na swoich odbiorców, głównie przez to, że angażuje wszystkie zmysły. Uruchamiając aplikację od razu odpala się pierwsze video z włączonym dźwiękiem. Treści są serwowane precyzyjnie, a algorytm szybko rozpoznaje gusta i guściki, dzięki czemu fani Kuców z Bronksu czy Latającego Cyrku Monty Pythona nie powinni być zawiedzeni poziomem abstrakcji oglądanego contentu. Nowych użytkowników zaskakuje fakt, że platforma zawiera tak dużo treści edukacyjnych i rzeczywiście influencerskich. Do czego inspiruje TikTok? Właściwie do wszystkiego – od literatury przez gotowanie, malarstwo, remonty DIY, aż po działania na giełdzie czy produkcję video. TikTok Polska aktywnie angażuje się w edukację i inspirowanie użytkowników do pozytywnych zachowań, w tym także na drodze. 

TikTok jest nieprzebranym źródłem informacji i inspiracji, a ilość tutoriali, który tu znajdziemy może doprowadzić do zawrotu głowy. Dosłownie, ponieważ będąc na przykład montażystą lub kolorystą filmowym dostajemy codziennie pro tipy w takiej ilości, że nie wiadomo co sprawdzić najpierw. Można nie odchodzić od komputera wprowadzając do swoich projektów porady TikTokowych twórców. Właściwie nie tylko TikTokowych, ponieważ twórcy kanałów na YouTube i innych platform już dawno zauważyli potencjał TikToka i promują na nim swoje treści. Co ciekawe TikTok powoli staje się alternatywną wersją YouTube – wprowadził ostatnio możliwość uploadowania filmów o długości do 10 minut..

„TikTok jest platformą, która w unikalny sposób potrafi łączyć elementy rozrywkowe z edukacyjnymi. Można uczyć się języków, majsterkowania, zgłębiać tajniki mody czy makijażu. Tym razem, przy okazji projektu Speed Games kierujemy także uwagę użytkowników w stronę zagadnień związanych z bezpieczną jazdą. Poprzednie edycje wydarzenia wygenerowały w sumie 120 milionów impresji w samych mediach cyfrowych. Chcemy użyć tej siły, by, wspólnie z Kubą i zaproszonymi gośćmi, w lekki i przystępny sposób pomówić o odpowiedzialnym poruszaniu się po drodze”. – komentuje Paula Kornaszewska, Head of Operations TikTok CE.

Organizatorzy TikTok Speed Games wykorzystali potencjał TikToka do edukowania odbiorców na temat bezpiecznej jazdy oraz koncentrowania uwagi na drodze podczas prowadzenia samochodu. O bezpiecznym stylu jazdy opowiadał Kuba Przygoński – wielokrotnie nagradzany kierowca rajdowy.

Sport i motoryzacja na TikToku

Jak wspomnieliśmy, Tik Tok to kopalnia wiedzy i inspiracji, praktycznie z każdej dziedziny życia. Platforma zawiera miliony nagrań, utworów muzycznych i użytkowników z całego świata. Jednak nas interesuje szczególnie jeden rodzaj treści – te związane z motoryzacją. Zauważalny jest wzrost zainteresowania motoryzacją na Tik Toku. Aby zobrazować ten trend na liczbach – content spod hashtagu #moto ma globalnie prawie 4 miliardy wyświetleń, a hashtag #cartok aż 19 miliardów! Robi wrażenie, prawda? Jednak wracając na polską scenę – treści spod hashtagu #cooltularny kierowca zyskały niemal 70 milionów wyświetleń.

Jakub Przygoński na Tik Tok Speed Games
Jakub Przygoński

 

 

TikTok Polska wykorzystuje zasięg aplikacji, by aktywnie wspierać bezpieczną motoryzację. Speed Games to jeden z wielu takich projektów. Platforma angażuje się w edukację dotyczącą bezpiecznej jazdy i kultury na drogach organizując liczne challenge – jak chociażby #bezpiecznamajówka, #autonazimę czy #babazakierownicą.

Ekipa HIRO na TikTok Speed Games

TikTok Speed Games, to nie tylko wyścigi na torze. Nasza ekipa miała okazję sprawdzić swoje umiejętności za sterami samochodów marzeń każdego kierowcy. „Takie rzeczy tylko na torze” jak mawia nasz naczelny Krzysztof Grabań. Tor Modlin, gdzie odbywa się impreza jest idealnym miejscem dla każdego, kto chce sprawdzić swoje umiejętności sportowej jazdy. Na specjalnych placach można też nauczyć się technik wychodzenia z poślizgu, a nawet celowego w nie wchodzenia czyli driftu.

@siematukris

Wybierz swoje lub wpisz marki i modele ✓ dla ekspertów 🏁 @porsche @ferrari @lamborghini @tiktokpoland

♬ dźwięk oryginalny – Krzysztof Graban

HIRO od wielu lat wspiera kampanie mające na celu zwiększenie wrażliwości społecznej w różnych aspektach życia. Bezpieczeństwo, tolerancja i zrównoważony rozwój od zawsze były hasłami naszego portalu. Projekty TikTok Polska skupiają się na promowaniu bezpieczeństwa i dobrych obyczajów na drodze przy zachowaniu swobodnego, zabawnego stylu. Dzięki temu mają duży zasięg i wpływ na bezpieczeństwo każdego z nas.

Tekst: Anna Ciesielska

Zobacz też: Lexus NX – technologia i elektryczna moc 🔋⚡

Lexus NX – technologia i elektryczna moc 🔋⚡

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News