fot: Pixabay
TikTok otworzył nową samoobsługową platformę reklamową dla małych firm. Działanie ma na celu zwiększyć potencjalną liczbę klientów i wesprzeć marki podczas globalnej pandemii SARS-CoV-19, zwanego potocznie koronawirusem. Aktualnie usługa jest dostępna dla wszystkich użytkowników na całym świecie. Ten perspektywiczny potencjał dostrzega coraz więcej producentów chcących reklamować swoją twórczość, która dotrze do znaczącego grona odbiorców.
To jedno z najpopularniejszych medium społecznościowych, platforma wideo, która zdecydowanie wyróżnia się na tle innych. Pasmo przedsiębiorstw zostało skazanych na porażkę równoznaczną z kryzysem pandemicznym. W efekcie, aplikacja wprowadziła program środków na reklamę, tzw. „back-to-business” w wysokości 100 milionów dolarów przeznaczonych małym firmom na całym świecie, ze szczególnym uwzględnieniem MENA. Korporacje mają podejść do swoich produktów tak samo, jak twórcy podchodzą do swoich dzieł, czyli krótkich filmików, tzw. loops.
Platforma samoobsługowa będzie wyglądała znajomo dla każdego, kto prowadził kampanie przy pomocy innych narzędzi społecznościowych. W wielu aspektach cała koncepcja przypomina funkcjonowanie Facebook Ad Managera, która ułatwi nawigację specjalistom. Kreatywne narzędzia umożliwią marketerom wykorzystanie potencjału aplikacji w 100%.
Wśród licznych zasobów pojawia się również wachlarz pomysłowych szablonów wideo i narzędzi do automatycznej edycji. Dzięki nowym ideom zapoczątkowanie biznesu i sposobu na życie w obecnej chwili wydaje się łatwą i szybką alternatywą na zarobek. Kluczem do sukcesu staje się TikTok.
Platforma rozrywki i biznesu z coraz większą siłą angażuje się w bezpieczeństwo swoich odbiorców. Rezultatem działań, których podjęła się aplikacja są nowe, zaostrzone opcje prywatności, dotyczące kont dzieci w wieku od 13-15 lat. Domyślne uniemożliwienie komentowania filmików przez nieznajomych użytkowników to jedna z reguł, które pojawiły się w aplikacji od stycznia. TikTok wyłączył również możliwość wysyłania bezpośrednich wiadomości do osób poniżej 16 roku życia. Oprócz wprowadzenia licznych funkcji bezpieczeństwa młodzieży w sieci, w celu promowania wzajemnej życzliwości użytkownicy uzyskają dostęp do dwóch kolejnych opcji – tym razem związanych z komentarzami i nieodpowiednią dyskusją pod filmikami, w znacznym stopniu szerzącej hejt.
Jedną z pozycji będzie możliwość filtrowania komentarzy dla osób powyżej 16 roku życia. Taki proceder ułatwi nie tylko wyszukiwanie niestosownych i obraźliwych treści, ale również zapewni własny wybór, który stanie się decydującym krokiem, które komentarze nie będą wyświetlane, do momentu ich zatwierdzenia przez twórcę.
Inicjatywą TikToka jest zachęcenie ludzi do dyskusji opartej na własnym poszanowaniu. W następstwie, kolejna nowa opcja „podpowiedzi” ma przywoływać do ponownego rozważenia zamieszczenia nieprzychylnych treści, jednocześnie pozwalajac na edytowanie przed ich udostępnieniem. Budowanie relacji i wzajemnego szacunku wśród Społeczeństwa TikTokerów jest bardzo istotnym i w dalszym ciągu rozwijanym mechanizmem.
Przez ostatnie lata, Jacquemus stał się synonimem niepowtarzalnej, francuskiej mody. Od momentu, gdy osadził modelki…
„What will he do next? Whatever the fuck I want” – słowa Bama Margery, współtwórcy „Jackassa” idealnie pasują do Jonzego. Chciałbym być jak…
W świecie podziałów na wysokich i niskich, ładnych i brzydkich, od zarania dziejów rysuje się…
Pozornie każda czapka z daszkiem jest taka sama, jednak nie do końca jest to prawdą.…
Masaż - znamy jego dobroczynny wpływ na ciało: nie tylko niweluje napięcia mięśni, ale także…
Po niemal trzech latach wyczekiwania i snucia teorii serial „Stranger Things” powrócił z pierwszą częścią…