The Perfect „Body”

Nie dość, że kolejne modelki zrzekły się tytułów Aniołków Victorii Secret, to jeszcze teraz na markę wylała się fala krytyki, po tym jak wypuściła reklamę The Perfect „Body”.

Oczywiście chodziło o perfekcyjnie dobraną, wygodną bieliznę, która będzie dla kobiet niemalże „drugą skórą”. W takim razie: co poszło nie tak? Na zdjęciu widzimy dziesięć modelek prezentujących różne modele bielizny. I właśnie o to, że to modelki, się rozchodzi. Kobiety są szczupłe, mają piękne figury, co w zestawieniu ze sloganem Ciało perfekcyjne kole w oczy.

Marka Curvy Kate, która znana jest z szerokiej gamy rozmiarów projektowanej bielizny, postanowiła dokopać Victorii Secret za zasugerowanie kobietom, że idealne ciało jest tylko jedno, a każda kobieta powinna wyglądać jak ich modelka. Stworzyła podobną reklamę, z tą różnicą, że modelki Curvy Kate to normalne kobiety o różnych kształtach, rozmiarach, a nawet i niedoskonałościach ciała. Takie, które spotykamy każdego dnia w pracy, czy w autobusie. Efekt? Victoria Secret zmieniła slogan umieszczony w reklamie na A body for everybody, modelki zostały te same. 

Rozumiemy, a nawet popieramy, walkę z wizerunkiem kobiety „idealnej”, który pojawia się w mediach, ale reklama, którą zaprezentowała marka Curvy Kate wydaje się być lekką przesadą. Nie popadajmy ze skrajności w skrajność i znajdźmy wreszcie zdrowy, prawdziwie idealny kompromis pomiędzy światem mody i rzeczywistością.

plus-sized-models-ad-campaign-star-in-a-bra-curvy-kate-7

plus-sized-models-ad-campaign-star-in-a-bra-curvy-kate-8

plus-sized-models-ad-campaign-star-in-a-bra-curvy-kate-6

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera