Znacie ten moment rozczarowania, w którym idealna para butów nie jest dostępna w pasujacym na nas rozmiarze? Eleanor Anukam doświadczyła tego nie raz i postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce.
Jeśli na rynku nie ma marki obuwniczej, oferującej niestandardowe rozmiary obuwia kobiecego, należy ją stworzyć. Tak własnie zrobiła Eleanor Anukam, której własne doświadczenia potwierdziły, że kobieta z dużym rozmiarem stopy nie może kupić sobie modnych, ładnych butów w normalnej sieciówce lub sklepie z obuwiem.
Pierwsza kolekcja marki Eleanor Anukam ukazała się w grudniu 2015 roku, oferując klientkom baleriny i buty na obcasie, zaczynające się od rozmiaru 9, czyli eupropejskiego 41. W większości sklepów właśnie na tym rozmiarze kończą się buty damskie.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Rozkręcenie marki Anukam nie było łatwe. Linia butów w rozmiarach 41 i większych to zaburzenie dotychczasowej pracy rynku obuwniczego. Dopiero po roku projektantce udało się znaleźć fabrykę, która zgodziła się na wyprodukowanie prototypów butów w nietypowych rozmiarach. Kolekcja została dobrze przyjęta i rozpromowana w social mediach dzięki Laverne Cox, amerykańskiej aktorce i działaczce stowarzyszeń LGBT. Kiedy jej zdjęcie w butach Eleanor Anukam pojawiło się na Instagramie, pozycja marki znacznie wzrosła.
Eleanor Anukam cieszy się powodzeniem i wypełnia swoją misję uszczęśliwiania kobiet, których zmorą był brak odpowiednich butów dostępnych w sklepach. Wychowana w Nigerii Anukam czerpała inspiracje ze swojego miejsca pochodzenia. Oferowane przez nią obuwie nie jest nudne, stanowi modny i oryginalny dodatek. Jak sama mówi, pomysł jej marki powstał z konieczności i luki na rynku obuwniczym.
tekst | Ada Olejnik