Superruchacz, a na dnie

Najwięcej, bo aż 35% głosów zdobyła reklama napoju energetycznego o wiele mówiącej nazwie „Super Ruchacz”. Zanim zapoznacie się z treścią wideoklipu, pragniemy tylko zwrócić Waszą uwagę, że nie jest jasne, która agencja reklamowa podjęła się stworzenia tego materiału. Czyżby ze wstydu?

Głosujący mogli wybierać spośród pięćdziesięciu kreacji (z pięciu kategorii – reklama prasowa, internetowa, telewizyjna, społeczno-polityczna i communication design).

Zobaczcie tę perełkę:

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


http://www.youtube.com/watch?v=VKB2Bnlh41A#t=48

tekst | Łukasz Romaniuk

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News