Supermodelki w kampanii Balmain, nie H&M

Burza po październikowej premierze kolekcji Balmain x H&M już ucichła, tymczasem francuski dom mody najnowszą kampanią pokazuje, że wyraźnie oddziela szeroko dostępne linie od ekskluzywnych, sezonowych kolekcji. W wiosennej kampanii zobaczymy trzy niekwestionowane ikony: Naomi Campbell, Claudię Schiffer oraz Cindy Crawford.

–To nowy rozdział dla Balmain – przyznał w rozmowie z Vogue.com dyrektor kreatywny Oliver Rousteing. Powrót do śmietanki z lat 90. jest również powrotem do tego, za co naprawdę kocha modę. W kampanii, zamiast kreowanych przez internet lub popkulturę gwiazd, zobaczymy uosobioną istotę high fashion w obiektywie Stevena Kleina.

Coraz popularniejszym wśród ekskluzywnych domów mody jest tworzenie linii produktów dostępnych dla szerszego, niż elita najpiękniejszych i najbogatszych, grona odbiorców. Mamy DKNY od Donny Karan, See by Chloe, kolaboracje największych projektantów z marką H&M. Mimo niewątpliwie pięknej idei, ten fenomen spotyka się z rożnym odbiorem. Według niektórych wręcz, co zaskakuje, bardziej niż w renomę samego domu mody, godzi w reputację nas, odbiorców. A wy co sądzicie?

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Claudia-Schiffer-Cindy-Crawford-Naomi-Campbell-Olivier-Rousteing-By-Steven-Klein-For-Balmain-Spring-Summer-2016-Ad-Campaign-5-800x800

CYIf6kQWYAMcoCp

image

balmain-hm-campaign-preview-3

tekst | Zuza Raubo

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News