Spotkania i panele WARSAW MUSIC WEEK PRO

Same koncerty nie wystarczą? Oto pełna lista spotkań i paneli Warsaw Music Week Pro, na których będzie można posłuchać mądrych głów. Głodni wiedzy? Wybierzcie coś dla siebie i wpadajcie.

22.10.2015 (czwartek) | 18:00 – 21:00

Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy, ul. Bracka 25


Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍

Creative Mikser #12

Cykliczne spotkania networkingowe sektora kreatywnego, organizowane wspólnie przez British Council i Miasto Stołeczne Warszawa.

temat spotkania:

6 zer, czyli jak zarobić na muzyce – o nowoczesnych metodach generowania zysku, odbiorcach i prawach autorskich

Będą z nami:

Jarosław Jóźwiak- Zastępca Prezydenta m.st. Warszawy

Ewa Ayton – Dyrektorka Departamentu Kultury i Sztuki, British Council Polska

Monika Klonowska – agencja Good Music Productions, organizator Warsaw Music Week

Mark Allen – dyrektor kreatywny i kierownik produkcji w agencji ThinkSync Music w Londynie

Marek Włodarczyk – przedstawiciel firmy Independent Digital

Łukasz Stasiak – przedstawiciel labela Alkopoligamia

Wstęp wolny po wcześniejszej rejestracjiarrow Spotkania i panele WARSAW MUSIC WEEK PRO: kreatywnawarszawa@um.warszawa.pl

23.10.2015 (piątek) | 16:00 – 18:00

Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4

Skuteczne budowanie wizerunku artysty w sieci – panel dyskusyjny

15:30 – 16:00 Rejestracja

16:00 – 16:30 Lucas Knoflach ( Sound Diplomacy) -prezentacja

Jak zdobyć publiczność w Social Media? Analiza, Połączenie & Zaangażowanie

 16:30 – 16:45 Q&A z Lucasem Knoflach

 16:45 – 17:00 Przerwa

 17:00 – 18:00 Panel dyskusyjny z udziałem:

Karol Strzemieczny (członek zespołu Paula i Karol)

Bartosz Mindewicz (PR Manager w labelu Alkopoligamia)

Adrian Chorębała (manager zespołu RYSY, The Dumplings; manager Rondo Sztuki)

 Gość specjalny:

Lucas Knoflach – Dyrektor Artist & Label Service Germany oraz Project Manager w Sound Diplomacy w Berlinie. Swoje wykształcenie odbierał na renomowanych uczelniach biznesowych i ekonomicznych w Sztokholmie oraz Wiedniu.

Podróz w branży muzycznej rozpoczął w Ink Music w Wiedniu, pracując m.in. przy pierwszej edycji Waves Vienna

w 2011. Przed rozpoczęciem pracy w Sound Diplomacy, był program managerem w Tech Open Air Berlin.

24.10.2015 (sobota) | 14:30 – 17:00

Marzyciele i Rzemeślnicy,

Dom Towarowy Bracia Jabłkowscy ul. Bracka 25, III piętro

Program:

14:00 – 14:30 Rejestracja

14:30 – 15:30 Showcase Festivals – panel dyskusyjny.

Jak najlepiej wykorzystać udział w festiwalu showcase’owym? Wskazówki dla artystów i managerów.

Paneliści: Fredrik Holmstedt (SE), Michal Bereziak (SK), Magdalena Jensen (PL)

15:30 – 16:15 Think Big, czyli wpływ Tallinn Music Week na kształt Bałtyckiej Sceny Muzycznej – historia sukcesu

W jaki sposób Tallinn Music Week dał impuls regionalnym artystom do rozpoczęcia kariery międzynarodowej.

Paneliści: Helen Sildna (EST), Kadri Sundja (EST)

16:20 – 17:00 GIGMIT: event and booking management platform | Marcus Rüssel – presentation

How to earn more money with live gigs – for promoters and artists.

Goście:

Fredrik Holmstedt (Luge) – festival management, m.in. Way Out West, Stockholm Music & Arts, Where The Action Is

Michal Bereziak (Pendant) – organizator Waves Bratislava Music Festival & Conference

Magdalena Jensen – założycielka Chimes – niezależnej agencji muzycznej; manager zespołów m.in. Ifi Ude

Helen Sildna – dyrektor MusicCase – organizatora Tallinn Music Week

Kadri Sundja – dyrektor komunikacji & PR Musiccase

Marcus Rüssel – dyrektor generalny gigmit

Wstęp na panele i spotkania wolny po wcześniejszej rejestracji: wmw@warsawmusicweek.pl

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News