Categories: ludziemiastomuzyka

Spotify śmieje się z twojej playlisty

Spotify stworzyło kampanię, która jest oparta na danych uzyskanych od swoich użytkowników. Twórcy na podstawie najczęściej słuchanych utworów tworzą bilboardy, które są opatrzone zabawnym komentarzem.

To interesujący przykład, jak wykorzystywać dane na potrzeby technologii. Świetnie się to sprawdza jeśli chodzi o muzykę. Na plakatach, rozwieszonych we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i USA, wykorzystano nie tylko zbiorowe statystyki, ale nawet indywidualne dane. Wszystko po to, aby wygenerować zabawne nagłówki. Pomysłodawcy podkreślają niektóre z bardziej dziwacznych przyzwyczajeń użytkowników, które zauważono w 2016 roku.

Przyznajcie się, że macie na swoich odtwarzaczach kawałki, których nie dacie usunąć za nic w świecie. Odważylibyście się obnażyć przed światem i zaprezentować nawet te najbardziej kiczowate? Ciekawe, jakie plakaty wisiałyby wtedy na polskich ulicach.

 

Tekst: Monika Tatara

Komentarze
Rate this post
Klarysa Marczak

Recent Posts

D23 Expo – Disney ogłasza premiery na najbliższe lata

Od 9 do 11 września 2022 roku w Anaheim Convention Center trwało D23 Expo –…

24 godziny ago

Babylon – nowy film z Margot Robbie i Bradem Pittem

Paramount Pictures uchyliło rąbka tajemnicy i udostępniło pierwsze spojrzenie na Babylon, jeden z najbardziej oczekiwanych…

2 dni ago

Targi Rzeczy Ładnych we Wrocławiu już w październiku!

Targi Rzeczy Ładnych zawitają także do Wrocławia. II edycja TRŁ WROCŁAW! już 1-2 października w…

3 dni ago

Sky High Farm Workwear i Balenciaga w charytatywnej kolaboracji

Balenciaga, znana z niejednokrotnie kontrowersyjnych kolekcji, a także licznych kolaboracji wychodzących poza ramy mody, przedstawia…

3 dni ago

Google Maps pokazuje najbardziej ekologiczne trasy podróży

Użytkownicy map Google w większości Europy mogą wybrać w aplikacji opcję rekomendacji dotyczących najbardziej przyjaznej…

4 dni ago

Supreme x Nike ACG na jesień 2022

Po kolaboracjach z Nike, SB Blazer Mid i Pope.L, Supreme przygotowuje oczekiwane połączenie z Nike…

5 dni ago